Despre garantia iPad la eMAG

Acesta este un articol pe care probabil ar fi trebuit sa il scriu acum 2 zile insa l-am scris acum ca un avertisment pentru cei care si-au cumparat sau au de gand sa isi cumpera o tableta iPad din Romania de la eMAG.

Dupa cum prea bine stiti deja eMAG a inceput comercializeze tableta iPad in Romania, stocul initial de 50 de bucati s-a vandut ca painea calda si un nou stoc este asteptat in scurt timp, problema este ca respectivele unitati nu beneficiaza de garantia directa a vreunui service autorizat Apple in Romania. iStyle Bucuresti, resellerul oficial Apple in Romania care este totodata si service autorizat Apple, a anuntat ca nu va asigura garantia vreunei tablete iPad vandute de catre eMAG deoarece Apple nu comercializeaza in mod oficial tableta in afara SUA si nu ofera suport pentru produse vandute in afara SUA.

In consecinta, daca cumparati o tableta iPad de la eMAG luati in calcul faptul ca posibilele probleme de garantie ar putea fi rezolvate doar prin trimiterea tabletei la entitatea care a vandut eMAG-ului respectivele stocuri, o rezolvare in Romania de la un service autorizat Apple nu veti primi pentru ca Apple interzice acest lucru.

Conform raspunsului D-lui Radu Apostolescu toate problemele de garantie se vor rezolva de catre eMAG si/sau un service al lor.

Si raspunsul D-lui Radu Apostolescu coproprietar al eMAG :

Salutare tuturor,
Sper ca doar ai confundat declaratia unui simplu reseller si a unui simplu service cu garantiia produsului in sine.
eMAG va asigura toate serviciile si pentru iPad, ca si pentru restul produselor din oferta. Service-ul va fi asigurat in regim pick-up&return adica produsele defecte vor fi ridicate la clienti, reparate/inlocuite si returnate acasa la client, gratuit in orice localitate din tara. In acelasi timp este asigurata ExtraGarantia de Retur prin care poate fi returnat produsul, fara nici un motiv, dupa maxim 30 de zile de folosire.
Multumesc si iti reamintesc ca ne poti cere detalii inainte de publicarea unui articol.

Ii multumesc pentru raspuns si lamuriri.

9 COMENTARII

  1. Salutare tuturor,
    Sper ca doar ai confundat declaratia unui simplu reseller si a unui simplu service cu garantiia produsului in sine.
    eMAG va asigura toate serviciile si pentru iPad, ca si pentru restul produselor din oferta. Service-ul va fi asigurat in regim pick-up&return adica produsele defecte vor fi ridicate la clienti, reparate/inlocuite si returnate acasa la client, gratuit in orice localitate din tara. In acelasi timp este asigurata ExtraGarantia de Retur prin care poate fi returnat produsul, fara nici un motiv, dupa maxim 30 de zile de folosire.
    Multumesc si iti reamintesc ca ne poti cere detalii inainte de publicarea unui articol.

  2. Nu sunt un fan emag dar cand a venit vorba de servici in cazul meu (de vreo 2-3 ori cred), chiar daca au mai bajbait-o pana s-a rezolvat problema, in final s-a terminat cu bine. Cum spune si @Radu Apostolescu , cel mai bine sa discutam de cazuri concrete, nu de auzite de la prieteni.

  3. Un var de al meu a cumparat de la ei o placa video, nu a fost multumit de ea, a returnat-o, si a cerut in locul ei un XBox 360. Cei de la emag au fost foarte promti.

    @seby: tu chiar ai impresia ca un site de genul asta ar face chestii de 2 lei? Ei castiga prin cat mai multe vanzari, nu prin o proasta reclama facut de clienti.