iPad 2, decolorarea ecranului si garantia

       Saptamana trecuta am scris un articol in care va prezentam diferentele dintre ecranul unei tablete iPad 2 achizitionate din Romania si ecranul unei tablete iPad 2 achizitionate din SUA. Tableta iPad 2 achizitionata din Romania de la eMAG afisa culori mai inchise, reci, fata de ecranul tabletei achizitionate din SUA asa ca am trimis un email la service-ul magazinului pentru a afla daca tableta poate fi schimbata in baza garantiei. Raspunsul a fost unul nu prea imbucurator, mai exact: eMAG nu o schimba ci o trimite la Noumax sau iStyle unde tableta este verificata si daca prezinta o problema acoperita de prevederile pentru schimbarea produsului va fi schimbata. Pe mine acest raspuns ma face sa cred ca sansele ca tableta sa fie schimbata sunt destul de mici si totul depinde de cum vor gandi tehnicienii de la iStyle sau Noumax problema.

        Stim ca la Noumax o tableta iPad 2 se schimba daca afiseaza probleme cu scapari de lumina a.k.a. backlight bleeding dar pentru probleme de genul celor prezentate mai sus nu cred ca se schimba nimic. Practic in poze avem prezentate 2 tablete care fie au fost facute de 2 producatori diferiti, fie au ecrane ce provin de la 2 producatori diferiti, fie au drivere diferite pentru afisarea imaginilor. Acest gen de diferente se intalnesc foarte des nu doar la iDevice-uri si doar in cazuri “serioase” se schimba un produs iar cum multe dintre tabletele din Romania prezinta aceasta “problema”, sansele ca ele sa fie schimbate sunt mici. In concluzie, daca achizitionati o tableta din Romania pregatiti-va pentru posibilitatea de a primi un produs care nu afiseaza culorile chiar atat de bine.