Angry Birds vor ajunge in carti, filme si mai multe jucarii

     Stiti deja cu totii ca succesul Angry Birds a determinat compania Rovio sa monetizeze povestea celebrelor personaje ale jocului in aproape toate domeniile posibile. Acum cateva saptamani vorbeam despre jocul fizic Angry Birds insa acesta este doar inceputul pentru compania finlandeza care intentioneaza sa lanseze o linie de carti pentru copii, carti educationale, o serie de jucarii si probabil un film. Pentru inceput compania din Finlanda va lansa o carte pentru copii intitulata Bad Piggies Egg Recipes a carei poveste centrala se va axa pe porcusorii care fura ouale pasarilor din celebrul joc.

Finland’s Rovio Entertainment Ltd., the game’s developer, this month will publish the first in a line of books, “Bad Piggies Egg Recipes,” with such fare as egg-salad sandwiches and egg sushi. The title refers to the game’s porcine thieves, who become targets for an enraged group of birds after stealing their eggs.

     Cum cartile pentru copii nu sunt de ajuns, Rovio intentioneaza sa lanseze o serie de carti educationale care probabil vor fi utilizate in unele dintre scolile finlandeze. Cei de la Rovio intentioneaza sa lanseze mai multe genuri de carti pentru diverse obiecte scolare iar un exemplu ar fi o carte de matematica in care copiii ar invata geometrie studiind traseul parcurs de o pasare de la lansarea in aer si pana la lovirea unei zone dintr-un nivel. Desigur ca totul pare putin cam departe de realitate insa cei de la Rovio par destul de hotarati sa urmeze acest drum.

Next up: Angry Birds in the classroom. Rovio plans to publish a line of educational books for children ages four to their teens. Embracing the Finnish education system—which emphasizes play in learning—they’re also designed as a counterpoint to the strict “Tiger Mom” approach to child rearing, says Wibe Wagemans, a Rovio branding executive. He says one of the books will illustrate geometry lessons by launching a bird character through the air, the basic concept behind the popular “Angry Birds” video game. “Right now it’s up to us, with basic brand management, to keep the brand alive, keep it cool and delight our fans with new things,” says Mr. Wagemans. He recently joined Rovio after a stint at Microsoft Corp.’s Bing search engine.

     Daca avem carti de ce sa nu vedem si un film baza pe ideea jocului Angry Birds, nu? Cei de la Rovio l-au angajat pe unul dintre fostii membri ai consiliului de administratie al Marvel Studios care se va ocupa de pregatirea si lansarea unui posibil film de lung metraj dedicat desigur copiilor. Pentru Rovio calatoria abia incepe si avand in vedere ca peste 120 de milioane de oameni joaca zilnic Angry Birds, cred ca exista indeajuns de multi fani care sa cheltuie bani pe tot ceea ce are de oferit compania Rovio.