RIM admite ca s-a aflat in spatele campaniei Wake Up

  Ieri v-am spus ca RIM ar putea fi in spatele unei campanii care a avut drept tinta compania Apple si un magazin al sau din Sydney, iar astazi va spun ca RIM a recunoscut oficial acest lucru. Compania a angajat o agentie de publicitate din Australia pentru a promova un eveniment si a ales sa organizeze un flashmob in fata unui magazin Apple unde a blocat activitatea si a cerut clientilor companiei “sa se trezeasca”. Partea proasta pentru RIM este ca toata atentia evenimentului s-a indreptat catre Samsung, care a fost privit drept principalul vinovat pentru intreaga scena, totul deoarece Samsung are o atitudine nu prea buna vis-a-vis de clientii Apple.

A stunt by BlackBerry maker Research in Motion (RIM) designed to make fun of Apple has backfired on the ailing company, say commentators. RIM today owned up to being responsible for an extended protest outside Apple’s Sydney CBD store last week after online sleuths traced the source of the publicity stunt. But the marketing ambush comes as too little too late, says Tiphereth Gloria, social media strategist at VML Australia.

  Toata aceasta poveste le-a adus celor de la RIM numai batai de cap, deoarece compania a fost nevoita sa recunoasca faptul ca nu a platit cativa bloggeri australieni sa fie prezenti la eveniment si sa scrie despre el. Practic RIM a cheltuit o suma consistenta de bani, insa rezultatul final este departe de asteptarile companiei. RIM era o companie interesanta, sofisticata, care nu parea sa preia obiceiurile celor de la Samsung, insa iata ca nevoia de publicitate i-a impins sa renunte la logica si din pacate rezultatul final este departe de a fi bun.