Baseband downgrade pentru iPhone 3G/3GS – de ce nu se schimba baseband-ul, de ce apare mesajul No Service si nu am semnal?

  Luni Dev Team a lansat redsn0w 0.9.14 beta 1, prima versiune a redsn0w care permite utilizatorilor sa faca downgrade baseband-ului 06.15.00 al tabletei iPad instalat pe iPhone 3G si iPhone 3GS. Procesul este simplu de facut, el functioneaza din start numai pe anumite terminale, insa din pacate Dev Team a avertizat utilizatorii ca pe unele dispozitive procesul s-ar putea sa nu functioneze absolut deloc, desi ele sunt compatibile. Exista situatii in care terminalul vostru ar trebui sa fie teoretic compatibil, dar totusi redsn0w sa nu faca downgrade si daca dupa mai multe incercari nu ati reusit sa faceti downgrade, atunci exista probabilitatea ca voi sa nu puteti face downgrade vreodata deoarece redsn0w pur si simplu nu poate face acest lucru. MuscleNerd nu ofera vreo explicatie clara pentru acest lucru, ci pur si simplu spune ca procesul poate sa dea gres uneori si pe anumite terminale sa nu functioneze.

  Daca totusi abia v-ati apucat sa faceti downgrade si la o prima incercare procesul nu a mers, atunci trebuie sa incercati intreg procesul din nou pana functioneaza, insa asigurati-va ca sunteti conectati la internet si redsn0w are acces prin firewall-ul vostru. Daca ati reusit sa faceti downgrade de baseband, dar aveti afisat mesajul No Service si nu aveti semnal, atunci scoateti cartela din terminal, dezinstalati ultrasn0w si mobilesubstrate, resetati dispozitivul, reinstalati mobilesubstrate, introduceti cartela,  reinstalati ultrasn0w, resetati iar terminalul si dispozitivul ar trebui sa fie decodat.

  Daca dupa urmarea instructiunilor procesul nu va decodeaza dispozitivul, atunci va aflati in situatia explicata in primul paragraf si s-ar putea sa nu puteti face deloc downgrade/unlock.