Unele terminale iPhone 5 “scapa” lumina prin carcasa laterala

  Credeati ca doua/trei zgarieturi reprezinta o problema pentru cei care au iPhone 5? Ce-ati spune daca dispozitivul vostru ar “scapa” lumina prin partea superioara a carcasei in timp ce il utilizati? Unii posesori de terminale iPhone 5 au observat ca intre LCD si benzile laterale se vede o usoara lumina venita de la ecran, iar imaginea de mai sus este cat se poate de expresiva. Nimeni nu stie cat de multe terminale au aceasta problema, sau ce anume a cauzat-o, insa cert este ca ea nu este absolut deloc placuta.

  Aceasta problema nu este vizibila decat in situatiile in care terminalul este utilizat in spatii intunecate, deci teoretic daca o aveti nu o veti observa prea usor. Avand in vedere problemele cu zgarieturile descoperite dupa scoaterea terminalelor din cutie si cele ale ecranului, aceasta este doar o noua bataie de cap pe care angajatii Apple o vor avea.

21 COMENTARII

  1. E bine ca Romania nu e in grupul 1 de tari in care Apple lanseaza produsele. Pana ajunge la noi iPhone 5 se vor remedia aceste probleme… :))))

  2. Aceiesi pb am avut-o eu la Iphone-ul 4 meu, am sesizat-o la vreo 3 zile de la cumparare, iar cei de la Orange mi l-au schimbat imediat

  3. care aveti actiuni la Apple vindeti repede :))
    sunt curios cate zile vor fi pe minus la bursa dupa marele iphone 5. pana la ora asta azi au pierdut destul de mult.

  4. am o presimtire ca nu ar trebui sa ne grabim cu achizitionarea unui iPhone 5. Daca va aduceti aminte cum a fost cu iPhone 4 si problemele cu semnalul, iPhone 3G si 3GS. Sentimentul ca telefoanele arata identic, doar ca celalat e mai bun, iar eu il am pe cel mai putin bun. Plus problemele care au fost rezolvate in S-uri si extra-urile din iOS.

  5. Intr-adevar cam multe “problemutze ” pt renumele companiei .SJ ar fi pus la ghilotina 2-3 locotenenti pe acolo :)))).Lasand gluma la o parte se auzea la un mom dat ca ip 5 sper sa nu vorbesc prostii ca va fi fabricat de Pegatron (calitate inferioara celei de la Foxconn ,buggy ,asamblare cu probleme ).Plus sunt de parere in cont ca initial Apple nu a vrut lansarea Ip5 mai devreme de Oct cum a fost anul trecut ,dar s-au simtit cumva f presati de concurenta.2-3 luni in plus de teste peste teste ar fi eliminat din necazurile aceastea ,oarecum minore dar frustrante pt un client ce cumpara un dispozitiv premium de 7-8 sute de euro .Eu cred ca loturile urmatoare de telefoane vor fi mai bune ,neavand de ales ar trebui remediate !

  6. Din 5 milioane de unitati vandute, nu cred ca 1% au problemele sesizate pana acum, poate 0,1% pentru ca sunt facute in China. Am si eu 2 puncte abia vizibile pe lateral, dar timp de 2 saptamani il pot returna, primind banii inapoi. Nu sunt adeptul huselor, foliilor, etc. ci ma bucur de garantie, dupa 8 – 10 luni merg la Apple Store si primesc unul reconditionat.

  7. Exact. Nu sunt tocmai fan ios, dar la capitolul hardware apple a facut intotdeauna produse ireprosabile calitativ. Pana acum. Cam prea multe “problemute” pentru un produs premium. Scuzabile la samsung, dar impardonabile la o firma cu o asa reputatie ca apple.

  8. @ Interactiv
    “Scuzabile la samsung, dar impardonabile la o firma cu o asa reputatie ca apple”

    Este regretabil sa aruncati mereu in competitie pentru ca fac produse mai bune decat Apple. Am si eu produse Apple, dar este impardonabil sa aruncati mereu cu noroi in Samsung doar ca sa iasa Apple bine.
    Spune-ne si noua de ce sunt “problemutele” scuzabile la Samsung? Ce produse cu asemenea defecte a scos Samsung? As putea sa iti spun ca Samsung a retras 600.000 carcase albastre pentru S3 inainte ca acestea sa ajunga pe piata, pentru ca vopseaua din policarbonat nu era bine distribuita in masa policarbonatului. Eu numesc asta “calitate”, ceva similar cu grija pentru client si pentru imaginea ta ca mare producator de smatphonuri.
    Cu ce a gresit Samsung asa cum a gresit Apple?

    Multumesc anticipat pentru raspuns!

  9. am facut acea compatatie nu pentru a denigra samsung sau a apologia apple. Imi dai exemplu S3, dar uiti ca samsung mai fabrica si smartphoane de 1euro si eu ma refeream la acelea. Fi sigur ca daca defectele iphone5 s-ar regasi la s3, produs de top, le-as gasi la fel de impardonabile.

    Sper sa poti citi raspunsul, care, din motive necunoscute mie, nu apare ca si post valid.

  10. @interactiv. Si tu compari defecte de fabricatie ale unor samsung-uri de 1 euro cu Iphone care are pretul de baza in Europa 700 de euro?
    E Iphone, da-l in m… Lumea se asteapta sa fie impecabil, din primul lot. Ca nu scot 20 de telefoane pe an cum face concurenta. Scot unul singur. Au timp sa le testeze si sa le rastesteze de o mie de ori. Dar americanii sunt de vina. Au mutat toata productia in China si nu mai au control asupra calitatii in goana dupa bani. Decat sa plateasca un cost de productie de 400 de dolari in SUA, aleg sa produca in China la 200 de dolari ( cum se vehiculeaza, desi sunt sigur ca le fac mult mai ieftin ) si uite ce se intampla. Intr-o perioada insemna ceva USA made.
    Si toate Iphone-urile au avut probleme. Si pe vremea lui Steve Jobs.

  11. @bau Prietene tu nu stii ce vorbesti. Arunca un ochi in forumul de S3 de la CG si dupa deschide gura. Cei ca tine vorbesc mai mult in baza a ceea ce citesc pe ici colo.Sa ajungi sa stai cu listuta de coduri sa vezi ce tip de camera are telefonul, celebrul ceramic coating crapat dupa cateva zile, rame crapate, lcd-uri cu pixeli morti, rame fisurate si multe altele. Nu sunt eu vreun mare aparator al Apple dar pot spune ca nu regret deloc ca am renuntat (pt a 3 oara) la S3 in favoarea unui 4S. S-au pripit cu lansarea dar ce este de inlocuit se va inlocui fara probleme nu ca ,,ceilalti” care repara si trimit acelasi produs inapoi. Acesta este marele plus Apple; servicii prompte si de calitate. Cine a intrat intr-un Store sti ce vorbesc.
    PS Gasiti prin alte comentarii ale mele contrele cu Zaone tocmai pt lipsa de obiectivitate (dupa parerea mea) in ceea ce priveste produsele Samsung.

  12. I lav samsung, fac terminale perfecte 😀 Nu copiaza de la nimeni.
    Cand cumperi un telefon din primul lot il iei stiind ca are probleme. Cand cumperi de la al 10-lea lot poti deja sa injuri producatorul.