Apple isi stabileste conditiile in care poate inchide servicii precum FreeAppADay care prezinta promotii pentru aplicatii disponibil in App Store

  Dimineata v-am spus ca multi utilizatori nu au reusit sa mai instaleze aplicatii prin App Store dupa ce un nou set de termeni si conditii a fost publicat de catre compania Apple. In cadrul acestui set de termeni si conditii, compania spune ca orice aplicatie care promoveaza alte aplicatii din App Store(neinstalate de catre utilizatori) poate fi scoasa din distributie fara ca dezvoltatorul sa aiba ceva de spus. Practic aplicatii precum cea pentru FreeAppADay pot fi scoase din distributie doar pentru ca promoveaza alte aplicatii disponibile deja in App Store, iar ideea in sine pare a fi extrem de stupida, insa Apple face orice vrea, indiferent de consecinte.

  Aplicatiile de genul celor care intra sub incidenta acelei reglementari sunt extrem de utile pentru foarte multi oameni care asteapta ca titlurile favorite sa fie disponibile la pret redus sau chiar gratuit, deci Apple ar putea supara multa lume. Nu se stie daca aceasta regula va fi impusa de catre companie si daca vreo aplicatie va fi efectiv retrasa, insa este clar ca serviciile sunt in pericol si probabil dezvoltatorii lor vor lua in considerare implementarea unor metode diferite de a oferi aceeasi functionalitate pentru utilizatori.

9 COMENTARII

  1. Imi pare rau, dar gresesti. Nu are nicio importanta faptul ca promoveaza aplicatiile respective, ci modalitatea in care sunt promovate. Deci aplicatiile nu o sa fie scoase “doar pentru ca promoveaza alte aplicatii disponibile deja in App Store”. Probabil problema lor e faptul ca au ajuns sa semene prea mult cu appstore-ul

  2. @Goagal: La baza e faptul ca promoveaza alte aplicatii. Nu prea vand cum ar putea sa regandeasca sistemul si sa le promoveze altfel, tot promovare se numeste.