Apple le ofera service-urilor autorizate certificare pentru a repara iDevice-urile in propriile locatii

  Saptamanile trecute v-am spus ca Apple incepe sa repare iDevice-urile stricate in propriile magazine in loc sa schimbe unitatile cu totul pentru clienti, iar acelasi lucru este incet, dar sigur, implementat si in service-urile autorizate. Deocamdata doar in SUA si Canada exista service-uri certificate sa repare iDevice-urile pe loc, mai exact ele pot schimba bateria, camera, difuzoarele si alte componente interne chiar in locatie. Tehnicienii service-urilor respective au participat la un program special de calificare organizat de catre compania Apple, insa ei au participat si la cateva sesiuni in care li s-a explicat modalitatea optima de a dezasambla un iPhone.

Program Overview – Goals 
1. Provide APR with authorization to provide iPhone repair service to walk in customers as alternate channel 
2. Provide same service level for iPhone as our Apple Retail Stores 
3. Reduce proliferation of unauthorized repair centres and third party parts

  Apple ruleaza acest program in stadiul beta in SUA inca de anul trecut, iar acum l-a extins inclusiv in Canada, totul in ideea de a le oferi clientilor rezolvarea rapida a problemelor si de a reduce costurile pentru rezolvarea problemelor de garantie. Desi Apple inca schimba anumite iDevice-uri, le impune partenerilor autorizati sa aiba o rata de reparare a terminalelor de 10%, deci 10% dintre dispozitivele aduse in garantie vor fi reparate, restul de 90% schimbate si totul va tine ori de noroc, ori de gravitatea problemei cu care vizitati un partener Apple autorizat sa efectueze reparatii in baza garantiei.

  Desi sistemul este in stadiile incipiente ale implementarii, probabil anul viitor el va ajunge inclusiv in tara noastra, unde exista deja 2 parteneri autorizati sa efectueze reparatii pe iDevice-uri ale companiei Apple, insa desigur ca avem si service-urile operatorilor de telefonie mobila.