CMO-ul Qualcomm este schimbat din functie dupa criticarea chip-ului A7 produs de catre Apple

  Anand Chandrasekher este fostul Chief Marketing Office al celor de la Qualcomm, el afirmand acum cateva saptamani de zile ca lansarea chip-ului A7 si promovarea arhitecturii de 64 de biti de catre Apple este doar o strategie de marketing. El a afirmat ca arhitectura de 64 de biti nu ofera vreo crestere reala de performante pentru utilizatori, echipa de PR a celor de la Qualcomm contactand apoi diverse publicatii de pe glob, inclusiv iDevice.ro, pentru a oferi o versiune modificata a afirmatiilor CMO-ului sau, sustinand ca acesta a fost interpretat gresit.

Anand Chandrasekher, is moving to a new role leading our exploration of certain enterprise related initiatives… Anand will continue to report to Steve Mollenkopf, COO and President of Qualcomm. This will be effective immediately. I know there’s a lot of noise because Apple did [64-bit] on their A7. I think they are doing a marketing gimmick. There’s zero benefit a consumer gets from that. 

  In urma afirmatiilor sale necugetate, CMO-ul si-a pierdut pozitia detinuta din cadrul companiei, fiind mutat acum intr-o divizie mai putin importanta unde probabil va sta cateva luni de zile inainte de a parasi compania. Problema pentru Qualcomm este ca in curand compania va lansa procesoare bazate pe aceeasi arhitectura si daca seful diviziei sale de marketing spune ca ele sunt doar o strategie de promovare, atunci cine oare mai poate crede orice altceva prezinta compania in legatura cu aceste produse?

  In final, chiar daca aceste produse nu ofera avantaje reale in ceea ce priveste performantle, companiile se protejeaza unele pe altele, deoarece arhitectura de 64 de biti este noua “mina de aur” pentru vanzarea de terminale mobile.

7 COMENTARII

  1. In mare masura omul are dreptate, dar ca director de marketing la o firma producatoare de procesoare sa declari asa ceva… Normal ca l-au dat afara

  2. Zaone ,in primul rand vezi ca ai legat una de cealalta cele doua informatii in limba engleza si nu se intelege mai nimic.Repet ,din textul in engleza.Apoi…….isi i-a omul muuuulte milioane daca il dau afara abuziv.Asa se intimpla la comapniile mari.Esti un sclav la orice multinationala dar cand ai semnat un contract esti protejat !Ca sa nu mai zic ca pina la urma omul chiar are dreptate.

  3. Nu puteau sa-l acuze ca nu stie ce spune ce ar fi cazut in penibil (tipii de la public relations), doar e seful de marketing, in schimb o dreg cu o vrajeala tipica de PR ca s-a interpretat gresit. Traducerea ar fi ca omul stie ce spune (fraierilor, adica clientilor, arhitectura pe 64 biti e o basina, dar noi v-o dam ca pe o extraordinara descoperire pe bani, eventual multi), dar nu a convenit companiei ca “da” din casa…

  4. Pei daca nu e un castig de performanta, de ce ip5s scoate in benchmark-uri scoruri duble fata de ip5? Nu e o intrebare cu rea intentie ,doar ca pana acum diferenta intre doua iphone-uri scoase consecutiv nu a fost asa mare, exceptie ip4 si ip4s.

  5. Imi pare normala schimbarea ! Avand functia care o avea, nu ai voie sa faci asemenea declaratii indiferent ca Apple punea un rahat in telefon!

  6. @jack unul. Un windows phone care avea cel mai bun scor la browser. Bineinteles, mi-am luat teapa. Eu nu – mi mai cumpar telefoane dupa benchmarkuri, de aceea am un iphone 4 , car se misca super pe 6.1.3. In plus, pot sa fac update/downgrade la ios 5, 6 si 7. Dar totusi, benchmarkul respectiv s-a facut intre doua iphoneuri. Nu intre iphone si alt smart.