iPad Pro cu ecran de 12.9 inch ureaza sa fie lansata anul acesta pe piata

iPad Pro concept 2014 - iDevice.ro 5

  iPad Pro este o tableta cu ecran de 12.9 inch pe care compania Apple ar avea-o in momentul de fata in proces de dezvoltare in laboratoarele sale din Cupertino si China, ea urmand a ajunge pe piata pana la sfarsitul acestui an. Informatia vine de la o publicatie asiatica, care a oferit detalii si despre trei noi modele ale iWatch, toate produsele companiei americane fiind pregatite pentru o lansare ce ar trebui sa aiba loc anul acesta.

Moreover, in addition to the 9.7-inch and 7.9-inch iPad iPad mini, iPad Apple planning large 12.9-inch will also be launched in the end, all of the Apple tablet by three TPK fit, but for all fit and included in the LCD panel Revenue is expected to significantly drive revenue outbreak TPK second half.

  In urma aparitiei primelor zvonuri legate de lansarea iPad Pro, compania Samsung a lansat o tableta proprie cu ecran mai mare de 12 inch, ea neavand un succes chiar atat de mare. E greu de spus daca un produs Apple ar putea avea succes, chiar daca ea ar fi gandita pentru mediul educational si cel business, insa Apple a avut intotdeauna capacitatea de a isi face produsele populare, indiferent de categoria de clienti pentru care au fost dezvoltate.

4 COMENTARII

  1. Strategia Samsung de a lansa produse la care Apple doar se gandeste are mai multe consecinte :
    1. Nu mai pot fi acuzati de copiere. Nu poti copia ceva ce nu exista. Muta pisica asta moarta in gradina Apple.
    2. Inlatura efectul de wow al noilor produse Apple pentru ca Apple vine pe piata cu ceva ce exista deja. Ceva de genul : iWatch? Inca un smartwatch?
    3. Ii enerveaza la culme pe Apple si pe fanii lor. Ceea ce pare ca produce o satisfactie deosebita in Corea. Nu stiam ca astia mici si galbeni sunt asa de rai.

  2. Strategia a dat rezultate totusi. Samsung a ajuns cel mai mare producator si produsele nu pot fi catalogate in nici un caz ca fiind proaste. Chiar daca nu vinde cat Apple , un singur produs, per total vinde aproape de 3 ori cat Apple si in plus ii exaspereaza pe cei din urma, care nu stiu ce sa mai faca sa-i opreasca .

  3. Clientii sunt impartitipe categorii de produse. Apple nu duce lipsa de clienti care, totusi doresc un produs premium. Apple vizeaza o anumita categorie de clienti. nu sunt disperati. Si da, stiu sa promoveze produse pe care samsung sau altii nu le vor vinde niciodata! Au demonstrat-o!

  4. De acord cu Atomic si sorin. Mai mult, Apple pare sa o copieze pe Samsung: butonul de power pe lateral, ecrane mari pe smartphone, tableta cu ecran de 12.9 inci…