Eliminarea aplicatiei YouTube din iOS a ajutat Google sa tripleze veniturile generate de catre reclamele publicitare afisate in YouTube

  In a doua parte a anului trecut cei de la Google au lansat o aplicatie YouTube in App Store pentru a suplini lipsa celei native pe care Apple a decis sa nu o mai ofere incepand cu iOS 6. Desi Apple a refuzat sa mai plateasca licenta pentru aplicatie, cei de la Google nu au pierdut chiar atat de multi bani, veniturile generate de catre reclamele publicitare rulate in aplicatiile YouTube pentru terminale mobile inregistrand o triplare in ultimele sase luni, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

  Posesorii de iDevice-uri genereaza aproximativ doua treimi din accesarile aplicatiei YouTube, deci e destul de posibil ca majoritatea veniturilor sa fi fost generate de acestia, in conditiile in care restul de o treime reprezinta restul platformelor mobile. Google stie cat de profitabila este platforma iOS, de aceea ofera aplicatii pentru posesorii de iDevice-uri si de aceea include in ele reclame publicitare care se pare ca inregistreaza un succes destul de mare in momentul de fata.