Samsung ved, hvordan man laver gode annoncer til promovering af Galaxy-terminaler

  Zilele trecute v-am spus ca vicepresedintele senior al diviziei de marketing din cadrul Apple, Phil Schiller, era in grijorat anul trecut in legatura cu noile campanii de promovare ale terminalelor Samsung. El a vorbit in fata instantei care judeca noul proces dintre Samsung si Apple, atunci un email fiind prezentat juratilor, han har o ingrijorare exprimata de catre Schiller fata de Tim Cook. In cursul noptii trecute Schiller a fost chestionat din nou de catre avocati, de aceasta data cateva detalii suplimentare fiind oferite.

Efter at have set en Samsung pre-Super Bowl-annonce skrev Schiller en e-mail til Vincent og kommenterede annoncen. "Det er ret godt, og jeg kan ikke lade være med at tænke "de her fyre mærker det" (som en atlet, der ikke kan gå glip af det, fordi de er i zonen), mens vi kæmper for at finde en overbevisende brief på iPhone," skrev Schiller i en e-mail , fremlagt i retten fredag. Han tilføjede: "Noget drastisk skal ændres. Hurtig."

  Intr-un nou email prezentat instantei, vicepresedintele senior al Apple siger Samsung a facut o reclama foarte buna pentru a promova linia de terminale Galaxy under Superbowl-ului american, ea dovedind oamenilor ca Samsung “intelege” ceea ce au ei nevoie, Apple chinuindu-se sa faca prezentari la fel de bune. In aceasta idee, Schiller a propus schimbarea agentiei de marketing care producea campaniile promovare ale produselor Apple, insa in final o decizie in acest sens nu a fost luata.

  Adevarul este ca reclamele Samsung in care posesorii de iPhone-uri erau jigniti au ajutat compania sa ajunga in atentia multor americani, insa cota de piata a producatorului nu a crescut simtitor, popularitatea brand-ului sau avand o evolutie mai buna. In final, este important de retinut ca Apple se teme ca Samsung isi promoveaza produsele mai bine decat ea, iar asta ar putea aduce noi surprize benefice pentru utilizatori.