Er du sikker?
Unde e alimentat preafrumosul imac?
Poate in trenurile “lor” au prize, prin ale noastre nu am vazut!
genial hahaha
Arata a tren de pe la noi??
Nu stiu cat este de confortabil sa circuli cu asa ceva dupa tine. Si mie mi s-a intamplat acuma un an sa vad un asemenea tip tot in tren, in Grecia.
@man si in intercity astea dce la noi sunt prize
C’moon am fi avand noi trenuri si servicii feroviare de mai toata jena dar cam toate trenurile au acum prize de 230 (cu exceptia Inter Regio – “R” ).
Problema nu este daca am putea face si noi la fel ci cat de mult am rezista pana cand am ramane fara el.
la noi mai dureaza 1000 de ani pana o sa vezi asa ceva.
@Man – daca nu circuli cu trenul de ce vorbesti aiurea. In toate vagoanele modernizate (in afara de sageata albastra) sunt prize 🙂
@Man … confirm ca au si trenurile noastre prize. (trenul din poza nu pare sa semene cu ce stiu eu despre trenurile noastre)
app de prizele din tren, mie mi-a ars un incarcator, mi-a bufnit pt k erau la 230V asta am obs dupa ce mi la ars 😀
Sunt multe trenuri fin astea aici in London, in special pe cele de pe Virgin Line!
Orice tren cu care am fost a avut priza (in Romania).
Bah, dar prizele astea de la noi merg, de vazut poate ca am mai vazut, dar sa scoata 220v…
Si cate din ele functioneaza……..?
La noi in tren le tii in brate si dai la pedale pentru curent, ceva mai complicat.
wow … imac merge chiar si pe tren … serios … daca ai priza merge si 286 … si trebuie sa fi tampit sa cari „dinozaurul” cu tine cand puteai lua un mbp sau un laptop sau o ipad sau o alta tableta. Apropo … imprimanta nu a luat-o cu el.
Nu toata lumea isi permite setul de “3 mere” si poate omul era plecat cu afaceri 🙂
Da omul era plecat … da cu pluta.
Voi stiti cat e de greu un iMac? Cine e nebun sa-l care? 🙂
Nu am fost de foarte multa vreme cu trenul, dar cu siguranta la nou nu arata trenu asa…
Er du sikker?
Unde e alimentat preafrumosul imac?
Poate in trenurile “lor” au prize, prin ale noastre nu am vazut!
genial hahaha
Arata a tren de pe la noi??
Nu stiu cat este de confortabil sa circuli cu asa ceva dupa tine. Si mie mi s-a intamplat acuma un an sa vad un asemenea tip tot in tren, in Grecia.
@man si in intercity astea dce la noi sunt prize
C’moon am fi avand noi trenuri si servicii feroviare de mai toata jena dar cam toate trenurile au acum prize de 230 (cu exceptia Inter Regio – “R” ).
Problema nu este daca am putea face si noi la fel ci cat de mult am rezista pana cand am ramane fara el.
la noi mai dureaza 1000 de ani pana o sa vezi asa ceva.
@Man – daca nu circuli cu trenul de ce vorbesti aiurea. In toate vagoanele modernizate (in afara de sageata albastra) sunt prize 🙂
@Man … confirm ca au si trenurile noastre prize. (trenul din poza nu pare sa semene cu ce stiu eu despre trenurile noastre)
app de prizele din tren, mie mi-a ars un incarcator, mi-a bufnit pt k erau la 230V asta am obs dupa ce mi la ars 😀
Sunt multe trenuri fin astea aici in London, in special pe cele de pe Virgin Line!
Orice tren cu care am fost a avut priza (in Romania).
Bah, dar prizele astea de la noi merg, de vazut poate ca am mai vazut, dar sa scoata 220v…
Si cate din ele functioneaza……..?
La noi in tren le tii in brate si dai la pedale pentru curent, ceva mai complicat.
wow … imac merge chiar si pe tren … serios … daca ai priza merge si 286 … si trebuie sa fi tampit sa cari „dinozaurul” cu tine cand puteai lua un mbp sau un laptop sau o ipad sau o alta tableta. Apropo … imprimanta nu a luat-o cu el.
Nu toata lumea isi permite setul de “3 mere” si poate omul era plecat cu afaceri 🙂
Da omul era plecat … da cu pluta.
Voi stiti cat e de greu un iMac? Cine e nebun sa-l care? 🙂
Nu am fost de foarte multa vreme cu trenul, dar cu siguranta la nou nu arata trenu asa…