Angry Birds til iPhone vs Angry Birds til BlackBerry (tegneserie)

via.

7 KOMMENTARER

  1. Ceau zaone A mai patit careva sa aibă semnal la iPhone 5 si când te suna cineva spune ca ai tel închis , si interesant am încercat cu un tel si îmi spunea ca am tel închis si când am activat 3G sia revenit

  2. @Apple reteaua EDGE (E) (2g cum o mai numesc neinițiații) nu suportă trafic de date și convorbiri telefonice simultan. Dacă telefonul tău folosește conexiunea la internet în momnetul în care ești apelat, se vor manifesta simptomele de mai sus. Dacă folosești “push notifications” vei avea mereu astfel de neplăceri. Rețeaua 3G este singura la noi în țară care suportă trafic de date și apeluri telefonice simultan.

  3. @daniel incurci “2g-ul” edge/gprs cu CSD-ul. Asta din urma functioneaza foarte similar cu dial up-ul de pe vremuri. Practic telefonul tau apeleaza un numar atunci cand initiezi o conexiune csd, modem-ul pastrand o conexiune permanenta atata timp cat conexiunea este utilizata. Chiar si asa, odata ce esti sunat, apelantul primeste un ton “busy” pentru ca modulul gsm din telefon este in continuare inregistrat in retea doar ca este ocupat cu transferul de date prin csd.

    Daca ai probleme gen “am semnal dar telefonul este inchis – atunci cand sunt sunat” e o problema de firmware radio (baseband) – destul de improbabil – sau o eroare de software. Sistemul de operare (ios, android etc) “vede” partea gsm ca pe o aplicatie separata. Daca kernel-ul adreseaza gresit aceasta aplicatie, poti sa ai erori/probleme cu functionalitea gsm. Mai rar in iOS, incearca un restart, eventual restore daca insista sa faca probleme.

    In android e cel mai usor de demonstrat, provoci un force close aplicatiei phone.apk (nu e greu… 🙂 ) si apoi odata ce esti sunat, telefonul nu mai face nimic, nu sunat, nu missed call nu nimic. Functiile GSM, respectiv pornit/oprit conexiuni date, voce etc, sunt comandate prin aplicatii separate. Erorile de software pot provoca inchisul si deschisul accidental al acestora.

  4. @Motoi Bogdan: Oferii multe amănunte, dar în final nu reușești să oferi o soluție fiabilă.
    Orice software are bugg-uri, faptul că la unele dispozitive simptomele sunt mai pronuntate, asta nu înseamnă că la alte dispozitive sunt private de ele. Toate iPhone-urile când utilizează EDGE/GPRS se vor confrunta cu astfel de situații (evident nu de fiecare dată când ești apelat). Plus că nu am luat în calcul problemele infrastructurii rețelei, lucrări de mentenanță.