Telekom Complains that the Profit in Romania is too LOW

Telekom complains about the fact that the profit generated by businesses in Romania is too small and demands a reduction in the number of operators on the market.

Telekom Weeps Profit Romania LOW

Telekom, one of the largest telecom operators on the Romanian market, complains about the fact that the profit generated by businesses in our country is far too small, despite the "record" economic growth. The complaints come from the voice of Srini Gopalan, a member of Deutsche Telekom's board of directors, stating that there are too many competitors on the Romanian market, and that is why the profit recorded is so low now.

Telekom is of the opinion that in the coming years the market in Romania will strengthen, but until then the investment capacity is quite limited due to the very low profit recorded by the operators. The Romanian market is not a colossal one, but with over 30 million customers of mobile telephony services, there is plenty of room for each "player", but Telekom has felt the most competition from Digi Mobil in recent years.

Telekom complains that the profit in Romania is too small

Telekom indirectly asks the authorities to reduce the number of mobile phone operators in the country, but at the same time not to demand very large amounts for the licenses on the basis of which the future 5G networks in our country will be created. Telekom demands the cheapening of the radio spectrum in Romania in order to obtain a higher profit based on the services it offers, but it is unlikely that the government will respond favorably, if it is not properly motivated for this.

"I think we will see a consolidation of the telecom market in Romania in the coming years. Because there are too many players on the market, the level of profitability is very low, and therefore the ability to reinvest is quite limited. Regardless of the fate of the Vodafone-UPC discussions, you have to assume that there will be a third player offering converged fixed-mobile services in Romania."

Telekom has lost millions of customers in recent years due to Digi Mobil's competition on the telecom market in our country, and Orange and Vodafone have proven to be far too strong competitors. The reality is that divisions of the largest telecom groups in the world operate on the Romanian market, and in this context it was normal for the profit to be low, especially since Digi Mobil "pulled down" perhaps with low prices for the services they offers.

40 COMMENTS

  1. Normal ca nu este profit,daca nu ai calitate,probleme peste probleme,plus internet si extraoptiuni facute doar dupa ce vodafone le-a dat peste cap ofertele cu internetul …sa nu mai vorbim despre problemele cu 4g-ul …in loc de 4g ai 3g si nu stiu sa iti repare problema…sunt sigur ca nu sunt singurul care a avut probleme cu telekom..si au facut portare la vodafone,orange chiar si digi…

  2. Cea mai varza retea, am abonament si nu ma pot folosi de el, lipsa semnal metrou , parlament si alte locatii cat despre net ….prafffffff. In germania este altceva la telekom

  3. Telekom oferă internet nelimitat la toate abonamentele,ai auzit asta?in infrastructura a investit enorm anul trecut (4g)e un record pt romania cat a acoperit(3-4g) într-un an!!a ajuns pe locul 2 la acoperire 4g,ai stiut? înainte să vorbești așa aiurea mai da un google search

  4. Daca ar fi sa se planga, DIGI ar trebui, la ce tarife au, dar culmea, in ciuda investitiilor tot au iesit pe profit pe partea mobila anul trecut.

  5. Nu stiu unde au investit dar toti cei pe care ii cunosc cu abonament Telekom se vaita de servicii si abia asteapta sa se porteze. Mai degraba au investit in publicitate.

  6. Ancom a zis că telekom a ajuns Orange și vodafone la viteze,corect?profitul e la Orange care oferă la 26 de euro 20 GB,nu lucrez la T ,doar m-am portat de la Orange de vreo câteva luni bune,decwt Orange lantarife exagerate mai bine la Digi , Telekom!!idevice se știe că e sponsorizat de Orange!o seară buna tuturor

  7. Tu și prietenii tai vă credeți=toata populația României?te rog sa nu vorbesti despre tine și familia!exista statistici făcute de cei în măsura!

  8. Nu inteleg de ce esti atat de ofensat, nu am vorbit despre mine sau familia mea, am prezentat un caz real, nu statistici facute pe genunchi ca sa dea bine pe sticla.

  9. Stai liniștit că nu lucrez la nimeni și până la urmă la toți le trebuie bani!!hai sa nu mințim,îmi zici un operator care lucrează fără profit?

  10. Până la urmă toate regelere îs varza in romania…vodafone până la urmă e ce-a mai ok retea…orange o carpitura de retea!!să nu mințim ?

  11. Se pare că ești singurul care rade aiurea!!cred că tu ești de serviciu ?ai grija sa bagi limba când trebuie.Tu cunoști bine tehnicile ♥️

  12. Sa se ducă de unde au venit, și-au atins scopul de a distruge rețeaua naționala de telefonie care ar fi trebuit sa fie monopol de stat…

  13. Să completez un formular pentru rezilierea contractului și dacă îmi cer să le plătesc , sa trimit plângere la protecția consumatorului .
    Aceasta ar metoda care ar trebui sa o folosesc?

  14. da, in prima faza vor zice ca nu se poate ca esti sub contract, apoi vor zice ca vei platii taxe de reziliere, iar in ultima faza vor incerca sa te pacaleasca cu diverse optiuni. asa ca le spui din prima ca daca nu iti inchid contractul faci plangere

  15. Eu am renunțat la ei acum câțiva ani și m-am mutat la digi.mobil din cauza prețurilor foarte mari la abonamente complet nejustificate . Și serviciile la internet fix erau de toată jena , practic cereau o grămadă de bani pe nimic !!!!

  16. Nu știu de ce se plâng toți, eu sunt de peste 5 ani pe Telekom și în afară de 5 martie nu am nicio nemulțumire. Plus ca în 7 euro am nelimitat si 250 minute internationale. De trafic nici nu mai spun ca una peste alta mai mult de 25 gb nu am consumat niciodată, si am fost de multe ori si logat la WiFi nu doar la datele mobile ca să ma uit in permanență la trafic să nu-l depășesc . . .

  17. Aveți servicii de tot rahatul. Șapte ani am solicitat un tehnician de la voi pentru a vedea puterea semnalului care varia între două linii si deloc. Și că orice om care se respectă vă trăgeati abonamentul anticipat că sa fiți siguri de el.

  18. Relații cu clienții ca pe vremea monopolului Romtelecom, servicii de doi lei prezentate stralucitor dar cu idei de publicitate la aspiratoare din anii ‘80… o mimunație de companie. Sa fie la ei acolo.

  19. Nelimitat,zici?!! La c viteza!? Mi-am luat și eu teapa asta de la Telekom…DOAR 1,5 Giga erau la viteza 4G, restul de “NELIMITAT” ,D-zeu cu mila…Cea mai neserioasă și pusă pe ÎNȘELAT clienți din Romania. DIGI aia sunt săraci în tehnologie, terminale proaste, lipsa stocuri,(astepti luni de zile pentru o comandă), dat în relatiile cu clienții sunt foarte corecți. FERITI-VĂ DE TELEKOM.