Apple University esitellään ensimmäistä kertaa yksityiskohtaisesti

  Applen yliopisto este un program intern al companiei omena initiat cu doar cativa ani de zile in urma in ideea de a ajuta angajatii omena sa participe la cursuri de business, arta si nu numai. Universitatea il are ca si decan pe vicepresedintele diviziei de resurse umane din cadrul omena, cursurile fiind tinute de catre diversi membri importanti ai Apple, sau ai altor mari companii din SUA si nu numai.

One class taught founders of recently acquired companies how to smoothly blend resources and talents into Apple. The company may also offer a course tailored specifically to employees of Beats, perhaps including its founders, Dr. Dre and Jimmy Iovine. Neither Apple nor Beats would comment.

  Persoanele interesate sa participe la cursurile universitatii se inscriu pe website-ul Apple si in functie de interesul lor sau de domeniul de activitate, ei sunt alesi pentru a participa in cadrul programului. In acestor interese/domenii de activitate sunt organizate si cursurile, unele prezentand deciziile importante luate in trecut de catre compania Apple, altele prezentand modul in care a evoluat design-ul produselor Apple de-a lungul timpului si nu doar atat.

In a version of the class taught last year, Mr. Nelson showed a slide of “The Bull,” a series of 11 lithographs of a bull that Picasso created over about a month, starting in late 1945. In the early stages, the bull has a snout, shoulder shanks and hooves, but over the iterations, those details vanish. The last image is a curvy stick figure that is still unmistakably a bull.

  Mai exact, un curs explica decizia luata de Steve Jobs tehdä iTunes si iPod yhteensopiva Windows, desi el a fost initial impotriva acestei idei, altul prezentand modul in care angajatii pot comunica idei noi sefilor si lista poate continua. Mai mult decat atat, Apple ii ajuta pe angajatii companiilor cumparate recent sa invete cum sa faca mai usor tranzitia catre cultura sa, aceste cursuri fiind special gandite pentru fiecare tip de companie in parte.

The classes are taught on Apple’s campus in a section of buildings called City Center and are as thoughtfully planned as an Apple product, the employees said. The rooms are well lit and built in a trapezoid shape; seats in the back rows are elevated so that everyone has a clear view of the instructor. Occasionally, classes are given in Apple’s overseas offices, like one in China, and the professors travel there to teach.

  In ceea ce priveste cursurile referitoare la design, angajatii Apple l-au studiat in detaliu pe Picasso, impreuna cu alti mari artisti ai secolelor trecute, Jony Ive inspirandu-se din creatiile lor in multe dintre recentele produse Apple. In aceeasi idee exista cursuri care explica de ce Apple are cultura pe care o are si lanseaza produsele pe care le stim de atat de mult timp, angajatii sai explicand inclusiv gandirea din spatele marketing-ului si a modului in care a fost gandit design-ul.

  Apple se foloseste desigur si de comparatii cu alte produse ale competitorilor pentru a prezenta suprematia design-ului produselor sale, instructorii incercand sa le impuna angajatilor mentalitatea conform careia ei lucreaza intr-o companie care incearca sa atinga perfectiunea in fiecare produs nou lansat. Apple University a fost un concept pe care Steve Jobs l-a sustinut si fara ajutorul sau el nu ar fi fost realizat, iar multumita cursurilor sale angajatii Apple reusesc sa creeze produsele pe care le vedem acum.