Apple laajentaa Think Different -brändin kattavuuden uusiin tuotteisiin

La sfarsitul saptamanii trecute a fost publicata documentatia care confirma faptul ca omena a reusit sa extinda acoperirea marcii Ajattele erilaista si la alte produse fata de cele pentru care a fost ceruta initial protejarea cu acest brevet de marca inregistrat pentru cei din Cupertino.

Apple a inregistrat marca Ajattele erilaista pentru campania prin care incerca sa convinga posesorii de Mac-uri sa renunte la PC-uri in favoarea produselor proprii, ea avand succes si fiind ascotiata in lumea intreaga cu compania americana si produsele lansate global.

Incepand de saptamana trecuta marca Ajattele erilaista acopera inclusiv Apple Watch, Apple Pay sau Apple Pencil, toate aceste produse fiind lansate in ultimul an si jumatate pe piata, insa ele nu au fost promovate cu acest motto pana in momentul de fata de catre Apple.

De fapt, compania Apple nu a mai folosit marca Ajattele erilaista din 2002 pentru a promova vreun produs lansat pe piata si exista sanse putine sa o foloseasca prea curand, asa ca aceasta extindere are cel mai probabil legatura cu o dorinta de a oferi protectie si pentru produse noi.

Apple’s International Classes for ‘Think Different’ have greatly expanded from one class to eight. The classes now cover Apple Watch (Horological and chronometric instruments; watches), Apple Pay (financial services); Apple Pencil, iPad, (computers, stylus), games, business management, subscription services, telecommunications, broadcasting, music, television, educational services and Siri (maintenance of proprietary computer software in the field of natural language, speech, speaker, language, voice recognition, and voice-print recognition) …