Apple Watch har gått om Rolex i kategorin lyxklockor

Apple Watch a devenit mai popular decat Rolex in categoria ceasurilor de lux, sau cel putina sta sustine o companie care a analizat retelele de socializare in 2014 si 2015 si a descoperit ca in categoria ceasurilor Apple Watch este rege, desi vorbim despre un produs electronic.

Analizand 700 de milioane de postari in medii de socializare in 2014 si 2015, cei de la NetBase au plasat Apple Watch pe prima pozitie in topul celor mai discutate si populare ceasuri, separat de Rolex produsul Apple devansand si Tag Heuer, Richemont, Curren sau Patek Phillippe.

Foarte multi analisti au prezis faptul ca Apple Watch va trece in fata consacratelor brand-uri elvetiene producatoare de ceasuri, elvetienii au fost circumspecti, insa in final compania Apple a reusit sa se impuna pe piata cu un produs nu foarte ieftin, dar aparent foarte util.

Desi foarte multi nu privesc Apple Watch ca un obiect de lux, precum este Rolex, trebuie avut in vedere faptul ca produsul Apple are preturi ce ajung pana la 18.000 de euro in versiunea din aur, modelele din otel inoxidabil pot costa peste 1000 de euro cu anumite carcase.

Apple a cucerit piata smartwatch-urilor in doar cateva luni dupa lansarea Apple Watch, insa iata ca a castigat fani inclusiv in piata produselor de lux, dar asta multumita colaborarii cu companii cunoscute pentru crearea si vanzarea de obiecte de lux.