X

Samsung vrea ca utilizatorii sa iubeasca produsele sale la fel cum fanii Apple iubesc iDevice-urile

  Younghee Lee, directorul de marketing al companiei Samsung, a declarat intr-un interviu la CES 2012 ca si-ar dori sa gaseasca un mod prin care compania ar putea “convinge” utilizatorii sa iubeasca brandul Samsung la fel cu fanii Apple iubesc brandul Apple. In tentativa de a deveni placuti cei de la Samsung au ales sa arunce cu noroi in iPhone, o strategie care cu siguranta va atrage simpatia tuturor. Daca adaugam si faptul ca ei au copiat fara rusine produse ale Apple atunci cred ca avem o strategie excelenta pentru a transforma brandul Samsung intr-unul de care fanii sa fie obsedati, asa cum isi doreste Younghee Lee.

As head of marketing for the Korean electronics maker, Lee said she wants to figure out “how I can engage with consumers from the bottom of their heart, and not just be a big and functional and rational and reasonable brand.” “Especially in U.S., people are obsessed with Apple,” Lee said, in a lengthy interview at the Consumer Electronics Show earlier this month. “It’s time to change people’s attention.” Lee, who worked for cosmetics brands L’Oreal and Lancome before joining Samsung four and a half years ago, said she wants consumers to love Samsung, to be obsessed with the company and its products.

  Nu stiu strategia de marketing a celor de la Samsung insa calea pe care au luat-o ei acum le-a adus mai multa antipatie decat simpatie. A copia design-ul produselor altor companii si a arunca cu noroi in produsele altor companii nu e o solutie prin care poti transforma fani in fanboys. Apple a rulat campanii asemanatoare impotriva Mac-ului insa nu vad multa lume inghesuindu-se sa cumpere Mac-uri la fel cum cumpara iDevice-uri si nu e vorba doar de pret pentru ca vorbim de produse apreciate pentru calitatea lor. Din punctul meu de vedere Samsung poate deveni un brand iubit dar nu prin copierea produsele altora.

This post was last modified on ian. 30, 2012, 8:52 PM 20:52

Disqus Comments Loading...