X

CMO-ul Qualcomm este schimbat din functie dupa criticarea chip-ului A7 produs de catre Apple

  Anand Chandrasekher este fostul Chief Marketing Office al celor de la Qualcomm, el afirmand acum cateva saptamani de zile ca lansarea chip-ului A7 si promovarea arhitecturii de 64 de biti de catre Apple este doar o strategie de marketing. El a afirmat ca arhitectura de 64 de biti nu ofera vreo crestere reala de performante pentru utilizatori, echipa de PR a celor de la Qualcomm contactand apoi diverse publicatii de pe glob, inclusiv iDevice.ro, pentru a oferi o versiune modificata a afirmatiilor CMO-ului sau, sustinand ca acesta a fost interpretat gresit.

Anand Chandrasekher, is moving to a new role leading our exploration of certain enterprise related initiatives… Anand will continue to report to Steve Mollenkopf, COO and President of Qualcomm. This will be effective immediately. I know there’s a lot of noise because Apple did [64-bit] on their A7. I think they are doing a marketing gimmick. There’s zero benefit a consumer gets from that. 

  In urma afirmatiilor sale necugetate, CMO-ul si-a pierdut pozitia detinuta din cadrul companiei, fiind mutat acum intr-o divizie mai putin importanta unde probabil va sta cateva luni de zile inainte de a parasi compania. Problema pentru Qualcomm este ca in curand compania va lansa procesoare bazate pe aceeasi arhitectura si daca seful diviziei sale de marketing spune ca ele sunt doar o strategie de promovare, atunci cine oare mai poate crede orice altceva prezinta compania in legatura cu aceste produse?

  In final, chiar daca aceste produse nu ofera avantaje reale in ceea ce priveste performantle, companiile se protejeaza unele pe altele, deoarece arhitectura de 64 de biti este noua “mina de aur” pentru vanzarea de terminale mobile.

This post was last modified on oct. 24, 2013, 11:31 AM 11:31

Disqus Comments Loading...