X

Apple: nu cream produse gandindu-ne la pret

Foarte multa lume a fost luata prin surprindere de faptul ca noile MacBook Pro au preturi mult mai mari fata de de modelele anterioare, iar acest lucru a ajuns si la “urechile” Apple. Intr-un interviu dat imediat dupa conferinta, Phil Schiller, vicepresedintele diviziei de marketing, a afirmat ca Apple nu creaza produsele gandindu-se la pretul lor final.

Conform lui Schiller, Apple creaza produsele gandindu-se doar la experienta pe care acestea le ofera pentru clientii care se asteapta la produse de calitate din partea Apple. In aceasta idee, Apple sustine ca uneori exista posibilitatea ca produsele sa aiba preturi mai mari decat se asteapta lumea, dar asta doar pentru ca atat de mult costa tehnologiile implementate in produse.

Desigur ca Apple nu avea altceva de facut decat sa apere decizia de a creste pretul de vanzare al MacBook Pro, indiferent de consecintele acesteia. Clientii finali au desigur optiunea de a ignora produsele Apple si a forta compania americana sa inteleaga faptul ca uneori preturile sale sunt nejustificat de mari pentru ceea ce ofera produsele integrate.

Deocamdata, noul MacBook Pro inregistreaza vanzari bune din partea fanilor Apple, insa peste cateva saptamani lucrurile se vor aseza si vom vedea cat de mult apreciaza intr-adevar lumea noile inovatii si noile preturi. Apple a fost in repetate randuri criticata din cauza preturilor mari practicate pentru produsele proprii, iar acest lucru incepe sa afecteze vanzarile, dupa cum s-a tot vazut in ultimele trimestre fiscale.

“Dar noi nu cream produse gandindu-ne la pretul final, noi cream produse gandindu-ne la experienta pe care ele o ofera si la calitatea pe care oamenii o asteapta de la Mac. Uneori asta inseamna ca avem produse cu preturi mai mari decat se asteapta lumea, dar asta doar pentru ca atat costa crearea lor.”

This post was last modified on oct. 28, 2016, 8:02 AM 08:02

Disqus Comments Loading...