X

Google ofera 50 de dolari pentru comenzile Pixel intarziate

Compania Apple este cu mult diferita fata de Google, iar acest lucru este complet vizibil intr-o recenta actiune a celor din Mountain View. Mai exact, compania Google a decis sa le ofere cate 50 de dolari celor care au comandat Google Pixel, insa au avut de asteptat mai mult decat se estimase initial pentru livrare, lucru nemaiauzit pana acum.

De comenzi intarziate stim cu totii, dar ca un producator de smartphone-uri sa le ofere bani clientilor drept rasplata pentru rabdare, inca nu am auzit. Nu vorbim despre bani gheata oferiti de catre cei de la Google, ci despre credit pe care clientii il pot folosit in Google Play Store pentru a cumpara aplicatii, muzica, sau orice altceva doresc.

Google le-a trimis initial clientilor un email prin care i-a anuntat ca a lor comanda va fi expediata mai tarziu decat se estimase initial, dar si ca vor primi credit in valoare de 50 de dolari pentru Play Store. Dupa livrare comenzilor, clientii au primit si codurile promotionale pentru a-si revendica respectivul credit, iar asa toata lumea a fost multumita.

Intarzierile nu au fost foarte mari pentru comenzile Google Pixel facite de catre clienti, insa cei de la Google au dorit oricum sa isi tina clientii fericiti. Acum imaginati-va ce s-ar fi intamplat daca Apple ar fi oferit cate 50 de dolari credit tuturor celor care au asteptat cate o luna pentru a-si primi terminalele iPhone 7 si iPhone 7 Plus.

Voi ce parere aveti despre initiativa Google ?

“Thank you for your recent purchase on Google Store. We’re really excited for you to experience our new products, but we have some not-so-great news: It’s going to take a little longer for you to receive your package than we expected. We know this can be frustrating, but the good news is that we’ve shipped your order and it’s on its way.

You should’ve already received a shipment confirmation email from us. We’re also going to send you a $50 Google Play credit via email soon after your package is delivered.

Again, we’re so sorry — and thank you again for your order.

Sincerely,”

Disqus Comments Loading...