X

Telekom: Decizia RADICALA care Lasa Clientii cu o MARE PIERDERE

Telekom a anuntat la finalul anului trecut o decizie radicala care a fost luata in Romania, si care afecteaza un numar foarte mare dintre clientii care folosesc in momentul de fata serviciile oferite de catre operator in toata tara. Mai exact, dupa negocieri esuate duse cu grupul Discovery, cei de la Telekom au luat decizia de a elimina din grila lor de programe toate posturile care apartin acelui grup, modificarea intrand in vigoare de la data de 1 ianuarie 2020.

Telekom a eliminat din grila sa de programe posturile Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, Eurosport HD, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport 360 HD, Viasat HD, DTX HD, ID Xtra, ID Xtra HD, TLC, Travel Channel HD, Food Network şi Food Network HD de la 1 ianuarie 2020. In urma acestei decizii, se pare ca cei de la Discovery ar fi inceput o campanie de informare in care acuza Telekom ca este raspunzatoare pentru eliminarea posturilor din grila de programe.

Telekom: Decizia RADICALA care Lasa Clientii cu o MARE PIERDERE

Telekom e cam suparata de aceasta decizie, mai ales ca ai sai clienti sunt serios afectati de pierderea canalelor de mai sus, printre care si cele Eurosport, astfel ca araspuns in fata acuzatiilor venite de la Discovery. Telekom le cere celor de la Discovery sa isi asume o parte din vina pentru esecul negocierilor din Romania, ceea ce desigur ca e perfect normal, pentru ca doua parti au participat la discutii, si ambele au o vina pentru esec.

“Compania Telekom Romania este surprinsă de declarațiile și comentariile recente făcute de grupul Discovery pe toate canalele sale de comunicare, după ce Telekom a eliminat din grila sa de programe toate canelele din portofoliul Discovery. În ciuda comentariilor și articolelor recente care au încercat să sugereze contrariul, compania Telekom Romania a fost întotdeauna flexibilă și deschisă pe parcursul negocierilor și, din perspectiva noastră, acest parteneriat ar fi continuat, dacă grupul Discovery ar fi fost la fel de deschis negocierilor.”

Telekom spune ca desi a fost deschisa in negocieri fata de cei de la Discovery, din pacate n-ar fi avut parte de acelasi lucru si din partea partenerului sau foarte vechi, ceea ce s-a dovedit a fi o problema, in final. Din pacate, disputa dintre cele doua mari grupuri lasa 1.5 milioane de clienti ai Telekom si Nextgen fara toate canalele pe care le-am mentionat mai sus, si sunt sigura ca exista destui oameni nemultumiti de acest lucru.

Telekom nu a inlocuit acele canale cu altele, dar cel mai probabil va ajunge intr-un final la o intelegere cu Discovery pentru ca mai totdeauna se intampla cam acelasi lucru in negocierile de acest gen.

This post was last modified on ian. 6, 2020, 9:20 AM 09:20

Disqus Comments Loading...