X

BRD Romania: IMPORTANTA ATENTIONARE Emisa Tuturor Clientilor

BRD Romania a emis o foarte importanta atentionare pentru toti clientii sai din toata Romania, una despre care ar trebui sa stim chiar acum pentru ca vorbim despre o problema extrem de serioasa. Mai exact, zilele trecute se pare ca BRD Romania a perceput in mod eronat comisioane pentru clientii care folosesc platforma MyBRD, iar banca spune ca acesta situatie va fi corectata in perioada imediat urmatoare pentru toti clientii care au fost afectati de ea.

BRD Romania spune ca situatia este una regretabila, si ca nu a dorit sa perceapa comisioane pentru clientii din toata tara, dar ca va corecta situatia cat se poate de repede. BRD Romania nu a dat si un termen pana la care va rezolva situatia pentru toti clientii sai din toata Romania, astfel ca daca inca nu a fost rezolvata pentru voi, atunci va trebui sa mai aveti rabdare pana cand lucrurile vor reveni la normal, iar banii care v-au fost luati, vor fir eturnati.

BRD Romania: IMPORTANTA ATENTIONARE Emisa Tuturor Clientilor

BRD Romania va returna, desigur, toate comisioanele percepute in mod eronat, si nu a explicat pana in momentul de fata ce anume a stat la baza acestei erori care se pare ca a afectat destui clienti. E de altfel de asteptat ca explicatii cu privire la natura problemei sa nu vina de la BRD Romania, asa cum s-a mai intamplat si in alte cazuri in care au existat probleme de acest gen, sau de alte tipuri, pentru clientii sai din toata tara, deci nu va steptati la altceva.

BRD Romania a mai avut acum vreo 2 saptamani probleme cu functionarea aplicatiei MyBRD, si in acel caz a oferit vouchere valorice la Carturesti pentru clientii care au fost afectati de situatie. De aceasta data nu vorbim despre vreo surpriza de acest gen de la BRD Romania, banca preferand sa isi ceara scuze in fata clientilor, si sa remedieze problemele fara sa ofere ceva in schimb, asa ca nu ar trebui sa aveti alte asteptari de la ea acum.

BRD Romania incearca sa le ofere clientilor din toata Romania doar cea mai buna experienta cand vine vorba despre folosirea serviciilor sale, fie ca sunt digitale, sau fizice, dar uneori apar si greseli.

This post was last modified on mart. 8, 2021, 9:24 AM 09:24

Disqus Comments Loading...