X

CEC Bank Dezvaluie Oficial Inainte de Paste 2 Importante Masuri care se Aplica de Astazi

CEC Bank anunta chiar inainte de Paste 2 masuri foarte importante pentru clientii din toata Romania, iar asta deoarece institutia bancara a reusit sa faca o serie de optimizari menite sa imbunatateasca experienta utilizatorilor aplicatiei mobile si sa asigure accesul neintrerupt la servicii bancare in perioada sarbatorilor declarate nebancare.

CEC Bank confirma ca incepand de astazi, aplicatia CEC Mobile Banking include o functionalitate noua, dedicata actualizarii datelor personale direct din interfata mobila, astfel incat clientii sa nu mai fie nevoiti sa mearga la o banca pentru a face aceasta procedura.

Prin tehnologia de scanare OCR (recunoastere optica a caracterelor), clientii pot incarca documentul de identitate si pot valida automat informatiile necesare – nume, prenume, seria si numarul actului, data nasterii – fara a mai fi nevoie de o vizita la ghiseu. Optiunea se gaseste in meniul „Mai multe” → „Date personale” → „Act de identitate”.

CEC Bank spune in mod oficial faptul ca aceasta inovatie din aplicatia CEC Mobile Banking pune accent pe siguranta si rapiditate, exploatand algoritmi avansati de prelucrare imagine si criptare a datelor transmise, conform celor mai stricte standarde de securitate bancara.

CEC Bank Dezvaluie Oficial Inainte de Paste 2 IMPOTANTE Masuri care se Aplica de Astazi

CEC Bank informeaza ca, in zilele de 18 si 21 aprilie 2025, unitatile fizice vor fi inchise, in conformitate cu calendarul oficial al zilelor declarate nebancare. Pentru a preveni orice disconfort al clientilor, banca a luat toate masurile necesare astfel incat unele dintre serviciile sale sa ramana disponibile

Platformele online pentru internet banking si mobile banking online si aplicatia mobila CEC Mobile Banking vor functiona fara intrerupere, oferind acces la conturi, transferuri, plati facturi si actualizare date personale.

ATM-urile si MFM-urile CEC Bank sunt parte dintr-o retea de peste 1.400 de bancomate si aparate multifunctionale de generatie noua, care va fi accesibila 24/7. Ecranele tactile mari, tehnologia contactless si cititoarele de cod QR permit retrageri de numerar si plati rapide, direct cu cardul, telefonul, ceasul smart sau alte dispozitive contactless. CEC Bank detine a treia cea mai extinsa retea de ATM-uri si MFM-uri din Romania.

CEC Bank spune si ca detinatorii de carduri pot efectua plati la orice comerciant care accepta carduri Visa sau Mastercard. In plus, serviciul Call Center (TelVerde: 0 800 800 848) este disponibil zilnic, intre orele 07:00 si 22:00, pentru asistenta la utilizarea serviciilor de Internet Banking, Mobile Banking si ATM-uri.

Prin aceste masuri si investitii constante in tehnologie, CEC Bank isi reafirma angajamentul de a oferi solutii digitale performante si accesibile, adaptate nevoilor clientilor din era banking-ului mobil.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on apr. 18, 2025, 12:12 AM 00:12

Disqus Comments Loading...