X

E.ON: Masura Oficiala IMPORTANTA cu Impact pentru Milioane dintre Clientii din Romania

E.ON, unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrica si gaze naturale pentru milioane de romani din intreaga tara in fiecare zi, aduce in imediata atentie a tuturor o solutie eficienta si intuitiva pentru completarea conventiei de consum, despre care trebuie sa stie toata luumea acum.

E.ON spune ca, denumita uneori program de consum sau diagrama de consum, convenţia de consum reprezinta anexa la contractul de furnizare in care fiecare client transmite furnizorului cantitatile estimate pe fiecare luna, atat in kWh pentru energie electrica, cat si in metri cubi pentru gaze naturale, iar la E.ON chiar si valorile exprimate in lei.

E.ON spune ca sistemul disponibil in platformma E.On MyLine permite completarea conventiei de consum in doar cativa pasi simpli: clientul acceseaza sectiunea dedicata conventiei de consum, introduce cantitatile dorite pentru fiecare luna calendaristica si salveaza modificarile. Schimbarea intervine imediat, pentru urmatoarea factura emisa, astfel incat estimarea lunara sa fie mereu actualizata.

In plus, prin acelasi modul, utilizatorii pot opta pentru „Convenţie 0” – ideal pentru perioadele in care nu sunt prezenti la adresa de consum, de exemplu in concediu sau cand folosesc o alta locatie. In acest caz, completand cu zero valorile lunare, factura va reflecta doar serviciile fixe, fara costuri pentru energie sau gaze.

E.ON: Masura Oficiala IMPORTANTA cu Impact pentru Milioane dintre Clientii din Romania

E.ON le explica romanilor ca in baza datelor medii pentru un client casnic, consumul anual ajunge la aproximativ 715 metri cubi de gaze naturale si 1.200 kWh de energie electrica, ceea ce inseamna circa 60 mc gaze si 100 kWh electricitate pe luna.

Totusi, variatiile sezoniere influenteaza semnificativ consumul: in lunile de iarna, necesarul de gaze creste, pe cand in sezonul cald poate creste consumul de electricitate daca se foloseste intens aparatul de aer conditionat. Din acest motiv, E.ON recomanda clientilor sa ajusteze valorile din conventia de consum in functie de obiceiurile personale si de conditiile meteo, evitand astfel regularizarile majore la emiterea facturilor anuale.

E.ON aduce deasemenea in atentie si ca oricare dintre clienti isi pot actualiza estimarile ori de cate ori intervin schimbari semnificative: instalarea unui sistem fotovoltaic, schimbarea centralei termice, achizitia unui aparat de aer conditionat sau orice alta modificare care poate influenta consumul lunar. Astfel, conventia de consum ramane un instrument flexibil, adaptat nevoilor fiecarui utilizator.

E.ON subliniaza importanta transparentizarii costurilor si a anticiparii cheltuielilor, iar accesul facilitat prin Myline este parte a strategiei de digitalizare si de apropiere de client. Prin aceasta initiativa, furnizorul isi propune sa reduca discrepantele intre estimari si consumul real, sa simplifice procedurile de modificare a conventiei de consum si sa ofere o experienta online fluida.

E.ON prin MyLine ofera o metoda rapida si sigura de completare si actualizare a conventiei de consum, asigurand clientilor control total asupra estimarilor lunare pentru energie electrica si gaze naturale. Fie ca este vorba despre consum obisnuit, despre optiunea de „Convenţie 0” sau despre ajustari sezoniere, platforma Myline ramane punctul central unde totul se intampla fara batai de cap.

Redactia iDevice.ro

This post was last modified on apr. 20, 2025, 10:44 AM 10:44

Disqus Comments Loading...