ELECTRICA, unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrica pentru aproape 4 milioane de romani din 18 judete ale tarii, anunta oamenii ca a implementat un nou formular de contact online care promite sa simplifice semnificativ comunicarea cu clientii si sa asigure rezolvarea rapida a oricarei solicitari.
ELECTRICA ofera informatii oficiale care dezvaluie ca procesul de acces este foarte facil: clientul se autentifica cu codul de client si NLC-ul propriu, dupa care platforma afiseaza o serie de categorii de probleme specifice serviciilor de care beneficiaza. Utilizatorul selecteaza apoi problema intampinata si primeste automat raspunsuri relevante, adaptate tipului sau de contract si statutului de consumator.
ELECTRICA explica faptul ca noul formular de contact online reuneste intr-un singur loc toate preocuparile clientilor: de la intrebari despre factura lunara, la solicitari de modificare a datelor de contact sau cereri privind racordarea la reteaua electrica.
Toate aceste functionalitati sunt structurate astfel incat experienta utilizatorului sa fie intuitiva si agreabila. “Ai o intrebare sau te confrunti cu o problema? Acum e mai usor ca niciodata sa le rezolvi online. Simplu, rapid, dar si confortabil pentru tine”, precizeaza reprezentantii Electrica.
ELECTRICA, pe langa facilitatile digitale, reaminteste clientilor o serie de drepturi fundamentale prevazute de Regulamentul privind racordarea utilizatorilor la retelele de interes public si de contractul de furnizare a energiei electrice.
Astfel, fiecare consumator are dreptul de a avea acces la reteaua electrica de interes public in conditii prevazute de lege si de a consuma energie electrica in conformitate cu prevederile contractuale. De asemenea, clientii pot alege liber furnizorul de energie electrica, pot accepta oferta-tip publicata sau solicita o oferta personalizata in vederea negocierii directe, ori pot recurge la proceduri de licitatie sau achizitie publica pentru selectarea furnizorului.
ELECTRICA: 4 MILIOANE de Clienti Informati Oficial, Masurile si Drepturile in Romania
ELECTRICA spune ca un alt drept esential este posibilitatea denuntarii unilaterale a contractului de furnizare, cu respectarea clauzelor si termenelor stabilite. In plus, ELECTRICA garanteaza schimbarea furnizorului in maximum 21 de zile de la data solicitarii, conform procedurilor ANRE.
Clientii casnici beneficiaza de serviciu universal, iar cei noncasnici pot obtine acelasi serviciu daca indeplinesc conditiile specifice. Pentru clientii vulnerabili, ELECTRICA ofera, la cerere, facilitati dedicate acestei categorii. In situatia incetarii contractului, consumatorii au dreptul de a primi decontul final de regularizare in termen de maximum 42 de zile.
ELECTRICA, tot inainte de incheierea contractului, pune la dispozitie, gratuit, in forma tiparita sau electronica, un rezumat al principalelor conditii contractuale, redactate clar si concis. Orice modificare a pretului de furnizare trebuie notificata transparent, in timp util: cu cel putin 14 zile inainte pentru contractele comerciale si cu 30 de zile inainte pentru clientii casnici.
La semnarea contractului sau odata cu prima factura, consumatorii primesc datele de contact ale punctului unic de contact al furnizorului si, daca este cazul, ale celui regional sau local cel mai apropiat. In plus, fiecare client poate solicita modificarea adresei de corespondena si a modalitatii de comunicare pentru primirea facturilor si a notificărilor.
Prin lansarea acestui formular de contact online, ELECTRICA isi reafirma angajamentul fata de transparenta, eficienta si satisfactia clientilor. Noua solutie digitala asigura acces rapid la informatii si raspunsuri personalizate, reducand nevoia deplasarii la sediile fizice si contribuind la optimizarea timpului consumatorilor.
In acest fel, ELECTRICA isi consolideaza pozitia de lider pe piata energiei electrice din Romania, demonstrand ca inovarea tehnologica poate veni in sprijinul utilizatorilor si al drepturilor acestora.
This post was last modified on mai 12, 2025, 1:00 PM 13:00