X

DEDEMAN Informeaza Clientii despre o IMPORTANTA Schimbare Nationala in Toate Magazinele Romaniei

DEDEMAN, liderul pietei de bricolaj din Romania cu magazine in aproape toate colturile tarii, ii anunta pe milioanele de clienti despre decizia prin care a introdus o noua modalitate de livrare pentru clientii care comanda online pe Dedeman.ro sau prin aplicatia Dedeman, oferind ridicarea coletelor direct din locker.

DEDEMAN spune ca aceasta solutie moderna reuneste rapiditatea curieratului cu flexibilitatea ridicarii pachetului la orice ora, utilizand retelele FAN Courier si GLS, prin FanBox si GLS Locker. Comenzile plasate pe platforma online Dedeman beneficiaza de o optiune alternativa la domiciliu, destinata in special produselor de dimensiuni reduse si greutate mica.

DEDEMAN explica faptul ca, in procesul de finalizare a comenzii, clientii primesc automat detalii despre eligibilitatea coletelor pentru livrarea prin locker, pe baza masuratorilor de greutate si volum, asa ca trebuie sa ajungeti la acel pas pentru a benfeicia de aceste informatii.

Optiunea de ridicare prin locker Dedeman accepta in general produse mici si usoare, transparente in procesul de finalizare a comenzii. Taxa de livrare este de 11,90 lei pentru primele 20 kg si 1,50 lei/kg suplimentar pana la 30 kg. Perioada de livrare variaza intre una si trei zile lucratoare. In functie de dimensiuni si greutate, sistemul afiseaza detaliile de eligibilitate direct in cos.

Dupa plasarea comenzii, clientul primeste prin e-mail si SMS un mesaj de la FAN Courier sau GLS, care anunta disponibilitatea coletului in locker si codul de acces. Costul total al transportului este afisat in cosul de cumparaturi, asigurand transparenta inainte de finalizare.

DEDEMAN Informeaza Clientii despre o IMPORTANTA Schimbare Nationala in Toate Magazinele Romaniei

DEDEMAN explica si ca, pentru siguranta si eficienta livrarii solicita un numar de telefon mobil valid, astfel comenzile cu numar fix sunt restrictionate automat. Pentru plata livrarii la locker DEDEMAN, clientii pot alege intre plata cu card online, ordin de plata sau plata la livrare cu card direct la locker.

Optiunea de plata la livrare presupune o taxa de procesare de 5 lei, in timp ce plata cu card online sau prin ordin de plata nu genereaza costuri suplimentare. In situatia in care lockerul selectat se dovedeste plin, curierul nu redirectioneaza coletul, ci reincearca livrarea imediat ce se elibereaza un compartiment.

DEDEMAN spune si ca, daca o comanda contine mai multe produse si unul nu mai este dorit, clientul trebuie sa il ridice impreuna cu celelalte si sa initieze returul conform politicii lantului magazinelor de bricolaj, evitand lasarea pe post de depozit temporar.

Pachetele plasate in retelele FanBox pot fi pastrate pana la trei zile calendaristice, iar cele intr-un GLS Locker raman disponibile sapte zile calendaristice. Pentru plata la livrare, clientii primesc un SMS cu un link de plata imediat ce coletul este depus in locker GLS. Dupa efectuarea platii, este transmis PIN-ul pentru acces.

DEDEMAN, prin introducerea livrarii la locker, reconfirma angajamentul fata de inovatie si satisfactia clientilor. Aceasta solutie aduce flexibilitate maxima, permitand ridicarea coletelor la orice ora, fara restrictii de program. Cu costuri clare si predictibile, livrare rapida si comunicare directa prin SMS sau e-mail, DEDEMAN asigura o experienta de cumparaturi online moderna si eficienta.

Sistemele securizate de inchidere si notificarea in timp real reduc riscul pierderii sau deteriorarii coletelor. Clientii DEDEMAN pot astfel sa-si organizeze preluarea in functie de programul personal, beneficiind de usurinta si siguranta oferite de retelele FanBox si GLS Locker.

Disqus Comments Loading...