ELECTRICA, una dintre companiile de energie cele mai mair din Romania in momentul de fata, a publicat o instiintare importanta prin care anunta ca face o serie optimizari ale sistemelor informatice astfel incat functionalitatea serviciilor electronice sa atinga noi standarde de performanta si securitate.
ELECTRICA a informat ca in cursul zilei de azi serviciile principale vor fi partial afectate intr-un interval scurt cuprins intre orele 16:30 si 18:00. Aceste lucrari tehnice se inscriu in seria de proiecte de modernizare IT initiate de ELECTRICA pentru a raspunde cerintelor tot mai ridicate ale clientilor.
ELECTRICA precizeaza ca site-ul oficial va inregistra intarzieri in procesarea solicitarilor transmise prin formularele de contact. Confirmarea inregistrarii operatiunii va fi furnizata dupa ora 18:00, clientii fiind informati ca accesul la date si raspunsurile automate vor reveni la normal imediat dupa finalizarea optimizarilor.
Procesul include actualizarea bazelor de date, optimizarea rutarii traficului si testarea modulelor de procesare a platilor online. Platforma MyElectrica, atat in versiunea web cat si in aplicatia mobila, va fi indisponibila in intervalul 16:30-18:00.
ELECTRICA explica si ca optimizarile vor include cresterea capacitatii serverelor, implementarea unui sistem de monitorizare in timp real si actualizari de securitate periodic planificate.
Clientii care utilizeaza MyElectrica pentru verificarea consumului, plata facturilor sau transmiterea indexului contorului trebuie sa ia in calcul aceasta intrerupere planificata si sa-si programeze operatiunile in afara orelor mentionate.
ELECTRICA Instiinteaza Oficial Clientii privind Demersurile de ULTIMA ORA care ii vor Afecta pe Toti
Dupa finalizarea lucrarilor, platforma MyElectrica va oferi timpi de raspuns mai rapizi, o interfata imbunatatita si un grad de disponibilitate crescut. Serviciile telefonice puse la dispozitie de ELECTRICA, inclusiv Call Center-ul si linia Tel Verde, vor fi de asemenea afectate.
Call Center-ul ELECTRICA va fi indisponibil pentru primirea apelurilor, iar transmiterea indexului autocitit prin Tel Verde va fi suspendata in intervalul indicat. Echipele tehnice vor asigura reluarea operatiunilor imediat dupa ora 18:00, iar clientii vor putea sa reia interactiunile telefonice fara nicio limita. Aceasta masura este menita sa asigure integritatea infrastructurii de comunicatii si sa protejeze datele personale ale utilizatorilor.
ELECTRICA subliniaza ca aceste lucrari de mentenanta si optimizare a sistemelor informatice sunt esentiale pentru a sustine dezvoltarea durabila a retelei si pentru a sprijini strategia de digitalizare. Investitiile in infrastructura IT reflecta angajamentul companiei fata de experienta utilizatorilor si fata de siguranta datelor.
Prin actualizarea solutiilor software si hardware, ELECTRICA isi propune sa imbunatateasca eficienta operationala si sa reduca riscul de intreruperi neprogramate. In paralel cu aceste initiative tehnologice, ELECTRICA se lauda cu o realizare importanta in domeniul resurselor umane.
Pentru prima data, ELECTRICA a intrat in topul „Cei mai doriti angajatori din Romania”, clasament realizat de Catalyst Solutions pe baza optiunilor exprimate de peste 12.000 de profesionisti si tineri cu potential din intreaga tara. Aceasta pozitionare confirma atractivitatea ELECTRICA ca angajator si recunoasterea contributiei sale la dezvoltarea unui mediu de lucru inovator si motivant.
ELECTRICA demonstreaza ca este angajata nu doar in furnizarea de energie electrica, ci si in crearea unui mediu digital robust si atractiv atat pentru clienti, cat si pentru angajati. Modernizarea site-ului ELECTRICA, optimizarea platformei MyElectrica, eficientizarea serviciilor telefonice si recunoasterea drept top angajator sunt parte a viziunii companiei de a se afirma ca partener de incredere in piata energetica romaneasca.
This post was last modified on mai 21, 2025, 8:16 PM 20:16