X

ELECTRICA Pune in Alerta Clientii privind Demersul de ULTIMA ORA care Afecteaza pe Toata Lumea

ELECTRICA, grupul de energie care deserveste aproape 4 milioane de romani din 18 judete cu energie electrica in fiecare zi, a decis sa emita o informare pentru clientii privind optimizarea sistemelor informatice si a imbunatatirii experientei utilizatorilor, vor fi derulate operatiuni de mentenanta care vor afecta temporar serviciile de plata si suport.

ELECTRICA explica faptul ca intreruperile sunt programate in doua etape distincte, vizand in principal platforma MyElectrica si canalele de comunicare cu asistenta. In noaptea de 25 mai 2025, intre orele 02:00 si 07:00, clientii nu vor putea realiza plati pentru facturile de energie electrica si gaze naturale prin MyElectrica.

ELECTRICA subliniaza ca aceasta masura este necesara pentru a permite partenerilor tehnici sa efectueze actualizari esentiale ale modulelor de tranzactionare, securitate si performanta, menite sa asigure un proces de plata rapid si eficient.

Urmatoarea interventie de mentenanta este programata pentru 26 mai 2025, in intervalul 02:00–02:30. In aceasta jumatate de ora, sistemul de plata MyElectrica va fi temporar indisponibil, motiv pentru care utilizatorii sunt sfatuiti sa isi programeze tranzactiile inainte sau dupa intervalul precizat. ELECTRICA multumeste pentru intelegere si isi cere scuze pentru eventualele neplaceri.

ELECTRICA explica si ca in cursul aceleiasi zile, intre orele 16:30 si 18:00, va  realiza optimizari ale infrastructurii informatice, fapt ce va afecta temporar functionalitatea mai multor canale de comunicare si suport. Aceste actiuni fac parte dintr-un plan amplu de modernizare si eficientizare a serviciilor online, menit sa raspunda cerintelor tot mai stringente ale clientilor.

ELECTRICA Pune in Alerta Clientii privind Demersui de ULTIMA ORA care Afecteaza pe Toata Lumea

Site-ul ELECTRICA va inregistra intarzieri in procesarea solicitarilor transmise prin formularele de contact. Desi cererile vor fi receptionate, confirmarea inregistrarii va fi transmisa dupa ora 18:00. ELECTRICA lucreaza la sincronizarea bazelor de date pentru a minimiza orice disconfort si a asigura o revenire la normal in cel mai scurt timp.

Platforma MyElectrica, atat varianta web cat si aplicatia mobila, va fi indisponibila in intervalul mentionat. Clientii care incearca sa acceseze conturile personale vor intalni mesaje de eroare sau imposibilitatea autentificarii. Aceasta intrerupere este planificata, iar echipele ELECTRICA se vor asigura ca serviciul revine online imediat dupa finalizarea lucrarilor.

ELECTRICA afirma si ca serviciul Call Center si linia TelVerde vor fi temporar nefunctionale in aceeasi fereastra orara. Transmiterea indexului de autocitire nu va fi posibila prin TelVerde in acest interval, iar apelurile catre centrul de asistenta vor fi intrerupte. ELECTRICA recomanda utilizatorilor sa utilizeze canalele alternative dupa ora 18:00 pentru a-si transmite solicitarile.

ELECTRICA isi cere scuze pentru inconvenientele create si multumeste clientilor pentru rabdare si intelegere. Compania subliniaza ca aceste lucrari de mentenanta sunt absolut necesare pentru asigurarea unei experiente de calitate si pentru consolidarea securitatii datelor personale ale utilizatorilor.

In urma acestor optimizari, Electrica preconizeaza imbunatatiri semnificative in viteza de procesare a platilor, orientare catre un nivel ridicat de securitate si accesibilitate sporita a platformelor digitale. Clientii vor beneficia de un flux de lucru fara intreruperi majore si de suport dedicat, cu timpi de raspuns redusi.

Clientii ELECTRICA sunt sfatuiti sa verifice in prealabil programul de mentenanta din sectiunea dedicata de pe site si sa planifice platile in afara intervalelor indicate. Pentru orice nelamuriri, este disponibila pagina de intrebari frecvente, iar actualizari suplimentare vor fi anuntate prin canalele oficiale Electrica.

Disqus Comments Loading...