Vodafone, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii din Europa, cu afaceri inclusiv in Romania in momentul de fata, a anuntat oficial ca a devenit sponsor principal al echipei Borussia Dortmund, intrand in vigoare un contract valabil pana in 2030.
Vodafone anunta ca il inlocuieste pe Evonik ca sponsor al tricoului, preluand expunerea predominanta pe echipamentul oficial al clubului german. In acelasi comunicat, BVB a precizat ca parteneriatul cu furnizorul de telecom 1&1 se va incheia la data de 30 iunie a acestui an, in timp ce Evonik ramane in continuare un partener strategic al clubului.
Hans-Joachim Watzke, presedintele Consiliului de Administratie al BVB, a subliniat importanta parteneriatului cu Vodafone pentru stabilitatea financiara a clubului: „Suntem incantati ca am reusit sa convingem un partener atat de renumit sa ni se alature in aceasta calatorie in aceste vremuri dificile din punct de vedere economic”. Tranzactia dintre club si Vodafone este estimata sa aduca BVB intre 150 si 180 de milioane de euro.
Borussia Dortmund, in premiera, va purta tricouri branduite Vodafone la Campionatul Mondial al Cluburilor din Statele Unite, programat in aceasta vara. Inainte de anuntul oficial, informatii initiale despre noul sponsor generasera discutii in randul suporterilor privind posibilitatea colorarii in rosu a logo-ului Vodafone, insa ingrijorarea a fost contracarata de confirmarea ca sigla va fi imprimata intr-o nuanta eleganta de negru.
Vodafone Anunta o NEASTEPTATA Decizie cu care a Luat prin Surprindere Europa
odafone si BVB au un parteneriat care este conceput sa dureze cel putin cinci ani, asigurand companiei de telecom o prezenta de lunga durata in prima liga germana. Prin aceasta colaborare, Vodafone isi consolideaza pozitia pe piata sportului de performanta, conectandu-se cu un public numeros de suporteri si utilizatori ai serviciilor de comunicatii mobile, internet si solutii digitale.
Aceasta tranzactie reprezinta a doua miscare profitabila a clubului intr-o perioada relativ scurta. In urma cu aproximativ un an, echipa incheiase un acord cu Rheinmetall, companie de tehnologie si aparare, care prevedea venituri de pana la 20 de milioane de euro pe o perioada de trei ani.
In ciuda unor proteste ale suporterilor nemultumiti de natura afacerii, conducerea clubului a aparat atunci decizia, subliniind importanta asigurarii resurselor financiare.
Pentru Vodafone, acest contract cu Borussia Dortmund ofera oportunitatea de a-si extinde brandul in cadrul evenimentelor internationale si de a-si demonstra angajamentul fata de sustinerea sportului de inalta performanta. Prezenta siglei Vodafone pe tricoul unei echipe de top din Bundesliga va genera cu siguranta vizibilitate la nivel global, sprijinind campaniile de marketing si construind o imagine puternica in randul consumatorilor.
Prin acest acord istoric, Vodafone si Borussia Dortmund deschid un nou capitol al colaborarii intre tehnologie si sport, pregatind terenul pentru inovatii in experiente digitale ale fanilor.
Suporterii pot astepta cu interes noile proiecte comune, care vor include de asemenea initiative de responsabilitate sociala, acordate de comun acord de cele doua entitati, in conformitate cu planurile anuntate de compania de telecomunicatii.
This post was last modified on mai 27, 2025, 1:49 PM 13:49