X

Campania Speciala a Kaufland cu o IMPORTANTA Initiativa Nationala pentru Clientii Romani

Kaufland, unul dintre cele mai mari lanturi de supermarket-uri din Romania in momentul de fata, a decis sa aduca in atentia a milioane de romani faptul ca pune in aplicare un concurs dedicat celor care se aboneaza la newsletter, pentru a afla informatii despre produsele sale.

Kaufland spune ca, intre 26 mai si 22 iunie 2025, participantii pot castiga unul dintre cele 20 de vouchere de cumparaturi Kaufland sau chiar marea atractie, un PS5 Digital Edition. Prin acest demers, Kaufland isi reafirma angajamentul fata de clientii sai, oferind avantaje exclusive prin intermediul newsletter-ului.

Mecanismul de inscriere este simplu si rapid: abonatii trebuie sa se inregistreze la Newsletterul Kaufland si sa completeze formularul online disponibil pe site. Ulterior, la finalul campaniei, vor fi extrasi castigatorii care vor primi fie un voucher, fie consola mult ravnita.

Kaufland explica inclusiv faptul ca, dintre cele 20 de vouchere, 4 sunt in valoare de 500 de lei si 16 vouchere de 100 de lei, iar marea surpriza este un singur PS5 Digital Edition. Toate premiile vor fi anuntate pe emailul furnizat in formular.

Prin intermediul newsletter-ului, abonatii afla primii despre ofertele Kaufland, pot beneficia de bilete la cele mai cool festivaluri si descopera retete delicioase pentru intreaga familie. Aceasta initiativa ofera un avantaj competitiv in piata de retail, in care informatia rapida si privilegiata poate face diferenta. Fidelizarea clientilor si cresterea traficului pe site sunt obiectivele principale ale companiei.

Campania Speciala a Kaufland cu o IMPORTANTA Initiativa Nationala pentru Clientii Romani

Kaufland a gandit structura premiilor pentru a satisface nevoi diferite: voucherele de 500 de lei pot acoperi o parte semnificativa din costurile unei sesiuni de cumparaturi, iar voucherele de 100 de lei reprezinta stimulente rapide, care incurajeaza revenirea in magazine. Pentru pasionatii de tehnologie, PS5 Digital Edition ramane o achizitie deosebit de atractiva, demonstrand ca Kaufland intelege dorintele variate ale clientilor sai.

Concursul se desfasoara exclusiv online, iar perioada limita de inscriere este data exacta de 22 iunie 2025. Participantii sunt incurajati sa verifice periodic casuta de email pentru a afla rezultatele extragerii si detalii despre livrarea voucherelor sau a consolei. Nu rata ocazia oferita de Kaufland Romania.

Concursul aduce clientii mai aproape de brand: avand acces la informatii despre promotii si evenimente, acestia pot planifica cumparaturi eficiente si pot participa la experiente culturale prin invitatiile la festivaluri. Astfel, Kaufland nu se limiteaza doar la vanzarea de produse, ci construieste o relatie pe termen lung cu publicul.

Kaufland explica si ca abonarea la newsletter aduce avantaje pe multiple planuri: acces la cele mai bune oferte Kaufland inainte de aparitia lor in magazine, idei noi pentru preparate culinare, invitatii la evenimente de interes si sansa de a castiga premii valoroase. Acest mix de beneficii demonstreaza ca retailerul pune accent pe satisfactia clientilor si pe inovatie in comunicare.

Kaufland de promovare a newsletter-ului printr-un concurs cu premii atractive reflecta o abordare moderna si eficienta in relatia cu clientii. Prin informare prealabila si acces facil la oferte, compania isi propune sa creasca implicarea publicului si sa consolideze loialitatea acestuia.

Disqus Comments Loading...