X

Pasii ISTORICI Facuti de Posta Romana cu doua Initiative Uriase in Romania

Posta Romana si-a anuntat recent planurile ambitioase de a-si extinde semnificativ cota de piata in serviciile de curierat, tinta fiind cresterea de la 3% la 30%. Desi pare un obiectiv dificil de atins, reprezentantii Postei Romane afirma ca investitiile in infrastructura si in tehnologie vor face acest pas posibil.

Posta Romana afirma ca, pentru a sustine aceasta strategie, compania intentioneaza sa dezvolte o retea noua de facilitati logistice si sa optimizeze fluxurile operationale. Obiectivul clar este consolidarea pozitiei Postei Romane ca lider in domeniul curieratului.

In urma ultimilor doi ani, Posta Romana a demonstrat deja capacitatea de a-si imbunatati semnificativ serviciile. Acum doua sezoane, cota companiei in segmentul postei clasice era sub 50%, iar astazi a ajuns la aproximativ 80%.

Cresterea este rezultatul unei strategii coerente, care include modernizarea retelei de sortare, instruirea personalului si introducerea unor solutii digitale pentru gestionarea expeditiiilor. In acest fel, Posta Romana a reusit sa castige increderea unui numar tot mai mare de clienti, pregatind terenul pentru evolutia in domeniul curieratului.

Posta Romana, pe langa expansiunea in curierat, anunta si demararea unui proiect pilot inovator, realizat in parteneriat cu BTR Exchange, platforma de schimb de criptomonede din Romania. In cadrul acestui parteneriat, compania a instalat primele terminale pentru alimentarea directa a conturilor crypto, utilizatorii putand depune numerar in birourile postale participante.

Astfel, Poata Romana ofera acces facil la tranzactionarea criptomonedelor, contribuind la cresterea incluziunii financiare digitale si la dezvoltarea serviciilor fintech in tara.

Primul terminal este operational in prezent in incinta Oficiului Postal 1 din Tulcea, iar in perioada urmatoare alte patru sedii postale din Alexandria, Piatra Neamt, Botosani si Nadlac vor primi asemenea dispozitive. Prin aceasta initiativa, Posta Romana isi propune sa extinda serviciile digitale inclusiv in zonele mai putin accesate de tehnologie, garantand astfel accesul populatiei la solutii moderne si rapide.

Posta Romana explica si ca proiectul pilot urmareste evaluarea cererii si adaptarea fluxurilor operationale, pentru a oferi experienta optima utilizatorilor. In 2022 Posta Romana a emis primul NFT oficial al unei institutii publice romanesti, un timbru digital aniversar de 160 de ani, iar fondurile obtinute au fost donate Hospice Casa Sperantei.

In 2023 compania a lansat o colectie de 100 de NFT-uri si carti postale dedicate eroilor anticomunisti, realizata in colaborare cu CNSAS si Editura Humanitas, sub campania „Demnitate si Curaj”. Prin aceste proiecte, Posta Romana si-a consolidat imaginea de institutie publica moderna, conectata la tehnologiile actuale si dedicata nevoilor cetatenilor. Posta Romana se pregateste mereu pentru viitor.

Disqus Comments Loading...