Simona Bucura Oprescu, prin ministerul Muncii, a anuntat lansarea unei invitatii guvernamentale oficiale extrem de importante vizand o procedura de achizitie publica pentru un abonament anual la un soft de comunicare online, parte a proiectului “Promovarea, monitorizarea si evaluarea evolutiei economice sociale si a antreprenoriatului social in Romania” (cod MySMIS 337446).
Simona Bucura Oprescu afirma in mod oficial faptul ca, potrivit informatiilor furnizate de Minister, obiectul achizitiei il reprezinta un abonament Zoom Business valabil 12 luni, necesar pentru organizarea de intalniri video in cadrul activitatilor proiectului.
Sediul institutiei se afla pe strada Dem I. Dobrescu, numarul 2-4, sector 1, Bucuresti, iar codul fiscal este 4266669. In anunt se precizeaza ca valoarea estimata a achizitiei este de 1.300 lei fara TVA, echivalentul a aproximativ 1.547 lei cu TVA inclus.
Simona Bucura Oprescu explica faptul ca autoritatea contractanta va aplica prevederile Legii 98/2016 privind achizitiile publice in conditiile in care valoarea estimata, fara TVA, ramane sub pragul de 270.120 lei, conform articolului 7, alineatul (5).
Principiile generale ale procedurii de achizitii publice, mentionate in articolul 2, alineatul (2) al aceluiasi act normativ, raman valabile si obligatorii pe toata durata derularii procesului.
Simona Bucura Oprescu confirma ca achizitia se va desfasura prin intermediul catalogului electronic disponibil pe platforma SEAP. Dupa finalizarea etapei de evaluare si transmiterea comunicarii referitoare la rezultatul acesteia, operatorul economic selectionat va avea obligatia de a publica oferta castigatoare pe site-ul e-licitatie.
Codul CPV asociat achizitiei este 48515000-1, corespunzator pachetelor software pentru videoconferinte. Criteriul de atribuire pentru desemnarea castigatorului consta in pretul cel mai scazut, valabil doar pentru ofertele declarate admisibile, iar perioada de valabilitate a ofertelor este de treizeci de zile de la data limita de depunere.
Simona Bucura Oprescu subliniaza ca printre functiile principale pe care aplicatia va trebui sa le ofere se numara posibilitatea de a organiza intalniri video cu pana la 300 de participanti, inclusiv partajarea ecranului complet sau a unei aplicatii specifice.
Sunt necesare optiuni de chat text in timpul sesiunii, atat public, cat si privat, precum si posibilitatea de a inregistra sesiuni video si audio, fie pe dispozitiv, fie in cloud. Aplicatia trebuie sa asigure functii de colaborare prin adnotari, grupuri de discutie si tablouri interactive, facilitand cooperarea online intre utilizatori.
Simona Bucura Oprescu explica faptul ca, pentru o calitate audio superioara, serviciul va trebui sa ofere suport pentru tehnologii VoIP si optiunea de apel telefonic, iar in contextul aspectelor de securitate, criptarea end-to-end bazata pe AES 256 este obligatorie pentru pastrarea confidentialitatii.
Functia de control al participantilor va permite gazdei sa gestioneze drepturile de participare, de vorbire si de partajare a ecranului, asigurand un nivel ridicat de moderare in timpul intalnirilor. In plus, abonamentul trebuie sa permita personalizarea fundalurilor virtuale si utilizarea celor predefinite, precum si reactii prin emoticoane pentru participanti.
Conditiile de participare impun elaborarea unei propuneri tehnice care sa detalieze modul de indeplinire a functiilor mentionate. Operatorii economici interesati trebuie sa prezinte dovezi ca sunt parteneri autorizati Zoom, in vederea confirmarii capacitatii de a furniza serviciul solicitat.
Propunerea financiara trebuie sa fie exprimata in lei, cu maxim doua zecimale, si sa se incadreze in cadrul bugetului prevazut pentru contractul de achizitie. Nu sunt permise oferte alternative la oferta de baza, iar orice oferta depusa dupa termenul limita nu va fi luata in considerare.
This post was last modified on iun. 5, 2025, 7:19 PM 19:19