SALT Bank, una dintre bancile cele mai noi si mai populare din Romania la ora actuala, a emis o atentioneaza pentru clientii de la nivelul intregii tari, anuntand ca Biroul de Credit este intra intr-o pauza tehnica programata incepand cu ora 22:00, pe data de 13 iunie, urmand sa revina in functiune in jurul orei 14:00, pe 14 iunie.
SALT Bank spune ca in acest interval, solicitatile de credit transmise prin Biroul de Credit nu vor putea primi oferte automate, iar clientii institutiei financiare din Romania vor trebui sa astepte reluarea serviciului pentru transmiterea ratelor si conditiilor de creditare.
SALT Bank a precizat ca aceasta masura temporara este necesara pentru realizarea unor lucrari de intretinere si optimizare a infrastructurii Biroului de Credit, in vederea imbunatatirii timpilor de raspuns si a sigurantei transferului de date. Desi serviciul va fi indisponibil pentru un interval de aproximativ 16 ore, SALT Bank mentine angajamentul de a procesa rapid si transparent toate solicitarile de credit, imediat dupa redeschiderea sistemului BC.
Clientii care isi depun cererile de credit dupa ora 22:00, pe 13 iunie, vor beneficia de aceleasi conditii avantajoase de imprumut doar dupa reluarea activitatii Biroului de Credit, informeaza sursele oficiale SALT Bank. Banca multumeste in avans pentru intelegere si rabdare, asigurand ca orice intarziere va fi recuperata prin accelerarea procedurilor de validare si transmitere a ofertelor.
2 ATENTIONARI Oficiale SALT Bank pentru Clientii din Romania, ce Trebuie sa Stie Romanii
SALT Bank si-a reiterat separat inclusiv angajamentul ferm fata de respectarea celor mai stricte norme in materie de prevenire a spalarii banilor si combatere a finantarii terorismului. Politica interna a bancii urmeaza prevederile Legii 129/2019 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, asigurand ca toate procedurile de cunoastere a clientelei sunt aplicate cu maxima rigurozitate.
Regulamentul Bancii Nationale a Romaniei nr. 2/2019 privind cunoasterea clientelei, precum si Regulamentul BNR nr. 28/2009 referitor la supravegherea aplicarii sanctiunilor internationale de blocare a fondurilor sunt incorporate integral in cadrul procedurilor SALT Bank. Ordonanta de Urgenta nr. 202/2008, cu modificarile ulterioare, completeaza cadrul legal folosit de banca pentru implementarea sanctiunilor internationale.
SALT Bank subliniaza ca obiectivele comerciale nu pot prevala niciodata asupra obligatiilor de conformitate si transparenta in domeniul financiar. Din momentul initiarii oricarei relatii de afaceri, banca pune in practica un proces strict de cunoastere a clientului, realizand verificari aprofundate si analizand toate riscurile potentiale asociate cu activitatile financiare.
Pentru clientii interesati de noile credite sau de alte produse de economisire si investitii, SALT Bank recomanda programarea solicitarilor in afara intervalului de indisponibilitate tehnica, astfel incat ofertele de credit sa poata fi generate si transmise imediat. Echipele de consultanta SALT Bank raman la dispozitia publicului prin canalele de comunicare electronice si telefonice, asigurand asistenta si informatii actualizate privind orice schimbare de program.
Prin aceasta actiune, SALT Bank isi reafirma pozitia de banca moderna, axata pe securitate, inovatie si responsabilitate sociala. Clientii care intampina dificultati in transmiterea documentelor pot contacta serviciul de suport SALT Bank pentru a obtine detalii suplimentare si solutii alternative.