X

Masura de AJUTOR Oficiala a ELECTRICA Oferind Bani pentru Facturile Clientilor Romani

ELECTRICA, binecunoscutul grup de energie din Romania care deserveste aproape 4 milioane de clienti in 18 judete din intreaga tara, a decis sa anunte un nou program de sprijin financiar pentru consumatorii casnici afectati de saracia energetica.

ELECTRICA afirma ca, in urma adoptarii Ordonantei de Urgenta nr. 35/27.06.2025, Electrica informeaza ca statul roman ofera un tichet electronic in valoare de 50 lei pe luna, destinat integrat platii facturilor de energie electrica. Aceasta masura de protectie sociala este valabila pentru toata perioada 1 iulie 2025 – 31 martie 2026 si se aplica unui singur loc de consum.

Ajutor financiar pentru romanii nevoiasi

ELECTRICA confirma ca tichetul electronic de energie poate fi folosit exclusiv pentru achitarea facturilor de energie electrica aferente locului de consum pentru care a fost acordat sprijinul. Masura este dedicata strict consumatorilor casnici eligibili, iar banii nu pot fi utilizati in niciun alt scop. ELECTRICA subliniaza ca acest sprijin financiar are rolul de a atenua povara facturilor si de a proteja familiile si persoanele singure care se confrunta cu dificultati la plata energiei.

Detaliile privind eligibilitatea au fost clarificate de reprezentantii ELECTRICA dupa publicarea prevederilor normative: pot beneficia de tichet electric persoanele singure cu venit net lunar de maximum 1940 lei si familiile cu un venit net lunar pe membru de pana la 1784 lei.

Aceste praguri se aplica la data solicitarii sprijinului, iar solicitantii trebuie sa dovedeasca nivelul veniturilor prin acte oficiale emise de autoritatile competente. In plus, Electrica mentioneaza ca beneficiarii nu trebuie sa primeasca in acelasi timp servicii sociale in regim rezidential, public sau privat.

ELECTRICA afirma ca solicitantii trebuie sa detina domiciliul in Romania sau sa prezinte documente prin care sa ateste rezidenta pe teritoriul national. Aceste criterii sunt menite sa asigure ca sprijinul ajunge efectiv la consumatorii casnici afectati de saracia energetica si ca resursele alocate sunt directionate corect. Electrica colaboreaza cu autoritatile pentru implementarea masurilor si pune la dispozitia clientilor informatii suplimentare prin intermediul canalelor oficiale.

Tichetul electronic de energie pentru facturi

Masura adoptata prin Ordonanta de Urgenta nr. 35/27.06.2025 reflecta angajamentul ELECTRICA de a sustine comunitatile vulnerabile in contextul cresterii preturilor la energie. Compania incurajeaza toti clientii casnici sa verifice conditiile de eligibilitate si sa solicite tichetul electronic de energie, astfel incat sa poata beneficia de sprijinul dedicat. ELECTRICA pune la dispozitie detalii suplimentare si asistenta clientilor prin intermediul serviciului de relatii cu clientii si pe site-ul oficial.

ELECTRICA a subliniat ca tichetul se acorda automat pentru un singur loc de consum si ca nu poate fi transferat pe alt cont sau utilizat la alte furnizori de energie. Beneficiarii nu trebuie sa achite nimic suplimentar pentru a primi tichetul, iar acesta va fi emis in format electronic, accesibil prin intermediul platformelor fiscale. ELECTRICA recomanda verificarea regulata a contului de client pentru confirmarea primirii si utilizarii tichetului.

Prin acest program de sprijin, ELECTRICA isi reafirma rolul de partener de incredere al consumatorilor casnici si demonstreaza preocuparea pentru rezolvarea provocarii saraciei energetice in Romania. In urmatoarele luni, compania va monitoriza implementarea Ordonantei si va furniza informatii actualizate clientilor, pentru a asigura o experienta transparenta si eficienta.

In acest sens, ELECTRICA ramane dedicata sprijinirii clientilor in gestionarea costurilor cu energia electrica si in accesul la informatii clare despre masurile de protectie sociala.

Pentru consumatorii interesati, ELECTRICA a precizat ca datele privind conditiile de eligibilitate, perioada de valabilitate a tichetului si documentele necesare pot fi consultate pe pagina companiei. Plus, echipele de relatii cu clientii Electrica sunt pregatite sa raspunda intrebarilor despre modul de accesare a sprijinului si de utilizare a tichetului electronic.

This post was last modified on iul. 4, 2025, 7:26 PM 19:26

Disqus Comments Loading...