X

BANCA Transilvania Trage un Semnal de ALARMĂ Oficiale privind un PERICOL pentru Clienții Români

BANCA Transilvania trage un nou semnal de alarmă extrem de serios cu privire la pericolele care, din păcate, sunt în continuare extrem de reale șo ne pot lăsa foarte ușor fără bani, iar el ar trebui să vă pună pe gânduri atunci când primiţi apeluri sau mesaje care pretind că vin din partea instituţiei.

Apeluri suspecte în numele BANCA Transilvania

BANCA Transilvania spune că de multe ori, răufăcătorii încearcă să vă convingă de faptul că banca v-a aprobat un credit de care nu aţi auzit niciodată. Dacă aţi fost sunat(ă) şi vi s-a spus că “aprobare” sau “valoare” a fost confirmată, dar nu aţi solicitat nimic, aveţi de-a face cu o încercare de fraudă.

BANCA Transilvania NU cere niciodată date personale sau bancare prin telefon, SMS sau e-mail. Nu veţi fi rugat(ă) să comunicaţi coduri de utilizator, parole sau coduri de autorizare în acest mod. Situaţia devine evidentă atunci când interlocutorul insistă pentru informaţii confidenţiale și nu oferă detalii oficiale, verificabile pe site-ul băncii.

În aceste condiţii, când cineva pretinde că reprezintă BANCA Transilvania și vă informează că există o problemă urgentă, oferta de soluționare rapidă prin dezvăluirea de date personale este un semnal roșu.

Criminalii cibernetici pot merge mai departe, cerându-vă să instalaţi aplicaţia AnyDesk pe calculator sau laptop și chiar să vă asiste de la distanță pentru a obține controlul asupra dispozitivului. Dacă vi se cere vreodată un astfel de pas, trebuie să știți că nu este un apel legitim din partea BANCA Transilvania.

Ce să faceţi în faţa unei tentative de fraudă

În primul rând, nu oferiţi niciun fel de informație. Dacă aveţi dubii, nu accesaţi niciodată linkurile primite prin SMS sau e-mail și nu continuaţi conversația telefonică. Eu vă recomand să puneţi capăt apelului imediat şi să notați numărul de telefon de pe care aţi fost contactat(ă).

Apoi, apelaţi direct numărul de telefon destinat siguranţei online al BANCA Transilvania: 0264 308 055, disponibil non-stop. E singura modalitate să verificaţi autenticitatea apelului și să raportaţi tentativa de fraudă.

Dacă aţi primit un mesaj despre aprobarea unui credit sau a unui card de cumpărături pe care nu l-aţi solicitat, ştiţi deja că trebuie să ignoraţi solicitarea. BANCA Transilvania nu cere niciodată transferul unei sume de bani sau a unui comision într-un alt cont în schimbul aprobării unui produs financiar. În practică, orice solicitare de plată prealabilă este falsă şi trebuie raportată autorităților și băncii.

Cum comunicăm în siguranță cu BANCA Transilvania

BANCA Transilvania spune că sună proactiv atunci când este nevoie, la fel cum sunt non-stop disponibili la Centrul de Telefoane — 0264 30 80 28. Acest număr este oficial și poate fi folosit pentru orice întrebare sau clarificare legată de relația voastră cu bancă. Eu vă îndemn să folosiți această linie înainte de a furniza orice date pentru a vă asigura că discutaţi cu un reprezentant real.

Pe scurt, puneți întotdeauna siguranța pe primul loc. Refuzați să furnizați date confidențiale în conversații neinitiate de voi, nu accesaţi linkuri suspecte și, dacă aveți cea mai mică nelămurire, sunați direct la 0264 308 055 sau 0264 30 80 28. Astfel, veți rămâne feriți de capcanele frauduloșilor și veți beneficia de serviciile sigure și transparente oferite de BANCA Transilvania.

Editorii iDevice.ro

Disqus Comments Loading...