ELECTRICA, intr-o reactie rapida la conditiile meteo extreme, anuntate inclusiv de catre ANM pentru Romania in cursul ultimelor ore si zile, dar care care au afectat Muntenia Nord, ELECTRICA Distribuție Energie Electrică – Sucursala Ploiesti a anuntat sambata dupa-amiaza ca echipele sale au intervenit prompt pentru remedierea avariilor.
ELECTRICA afirma ca, in urma unei furtuni violente, catalogata cod rosu, orasul Sinaia a inregistrat acoperisuri smulse de vijelie, strazi inundate si copaci doborati peste retelele electrice. Conform comunicatului oficial al companiei, conditiile meteorologice severe au generat defectiuni care au lasat fara alimentare un numar semnificativ de consumatori.
La nivelul Sucursalei Ploiesti, 24 de posturi de transformare au fost afectate partial, iar 992 de consumatori din patru localitati si comune – printre care Bușteni si Sinaia – sunt in acest moment nealimentati. Dupa cum precizeaza reprezentantii ELECTRICA, de vina pentru intreruperi au fost atat rafalele puternice de vant, cat si inundatiile locale care au compromis izolatia si infrastructura liniilor de medie si joasa tensiune.
ELECTRICA spune ca, aceste intreruperi sunt monitorizate in timp real, pentru a asigura reluarea rapida a furnizarii energiei. Pentru limitarea impactului si siguranta populatiei, echipele de interventie DEER Ploiesti au fost mobilizate imediat dupa semnalarea incidentelor.
Peste zece echipe specializate actioneaza in teren, efectuand manevre de identificare a defectelor, decuplare controlata si inlocuire de componente avariate. Misiunea este desfasurata in cooperare cu autoritatile locale, astfel incat restrictiile de circulatie si zonele inundate sa nu puna in pericol personalul tehnic sau locuitorii din zonele afectate.
Interventii de urgenta ale electrica din cauza conditiilor meteo
Intr-un pas esential pentru transparenta si comunicare, ELECTRICA a recomandat tuturor consumatorilor sa raporteze orice deranjament prin intermediul aplicatiei ChatVolt, disponibila pe site-ul oficial al companiei. Aceasta solutie digitala ofera informatii actualizate privind intreruperile de energie si estimele de timp pentru remediere, simplificand accesul la detalii importante.
Serviciul Call Center ramane la dispozitia populatiei non-stop, prin apel la prefixul judetului urmat de 929 sau la numarul TELVERDE 0800.500.205, pentru zonele Muntenia Nord (PH, DB, BZ, BR, GL, VN). Reprezentantii ELECTRICA au subliniat angajamentul companiei de a mentine stabilitatea retelei si de a minimiza disconfortul cauzat de fenomenele naturale.
In declaratie se mentioneaza ca “siguranta consumatorilor si reluarea rapida a alimentarii cu energie electrica sunt prioritatile noastre principale”. Compania urmareste, astfel, sa consolideze increderea publicului in capacitatea sa de reactie in situatii de urgenta si sa ofere servicii conforme cu standardele de calitate.
In urmatoarele ore, Sucursala Ploiesti a ELECTRICA va continua sa evalueze starea retelei si sa actualizeze constant informatiile pentru persoanele afectate. De asemenea, se estimeaza ca odata cu stabilizarea vremii, interventiile se vor derula fara incidente majore, iar alimentarea va fi restabilita in cel mai scurt timp posibil. Locuitorii din zona sunt indemnati sa urmareasca comunicatul companiei si sa utilizeze canalele oficiale de informare pentru detalii suplimentare.
ELECTRICA demonstreaza atat pregatirea tehnica, cat si capacitatea de coordonare cu autoritatile locale in fata unor fenomene meteo extreme. Monitorizarea permanenta, echipele de interventie dedicate si solutiile digitale de raportare reprezinta elementele cheie ale strategiei companiei pentru gestionarea eficienta a crizelor.
This post was last modified on iul. 10, 2025, 2:07 PM 14:07