X

Samsung Incepe sa Afiseze Reclame pe Frigiderele Inteligente din SUA

Samsung a anuntat lansarea unui program pilot in Statele Unite prin care anumite modele de frigidere Family Hub vor afisa reclame pe ecranele de coperta. Compania spune ca actualizarea de software va fi livrata prin reteaua OTN si ca pachetul va include Termeni de utilizare si o Notificare de confidentialitate.

Samsung descrie initiativa drept un pas menit sa consolideze valoarea detinerii unui frigider inteligent si sa ofere utilizatorilor acces la promotii si reclame selectate pentru modelele compatibile.

Conform comunicatului oficial, reclamele vor aparea pe ecranele de coperta atunci cand acestea sunt in starea inactiva. Formatul afisajelor poate varia in functie de optiunile de personalizare ale utilizatorului pentru Ecranul de Coperta, iar Samsung subliniaza explicit ca anunturile nu vor fi afisate atunci cand Ecranul de Coperta ruleaza Modul Arta sau afiseaza albume de imagini.

De asemenea, compania precizeaza ca reclamele pot fi inchise pe ecranele in care apar, ceea ce inseamna ca anumite materiale publicitare nu vor mai fi vizibile pe parcursul unei campanii atunci cand utilizatorul alege aceasta optiune.

Samsung Incepe sa Afiseze Reclame pe Frigiderele Inteligente din SUA

Anuntul a generat surprindere deoarece, in aprilie, Samsung afirmase pentru The Verge ca “nu are planuri” sa introduca reclame pe aceste produse. In comunicatul actual, insa, grupul clarifica faptul ca noul demers are natura unui test limitat si ca se desfasoara exclusiv pe piata americana. Samsung evita sa catalogheze programul drept o lansare permanenta si pune accent pe caracterul experimental al initiativei, precizand ca va evalua impactul asupra experientei utilizatorilor in perioada pilot.

Reactia imediata in mediul online a fost marcata de neincredere, arata comunicarea, iar preocuparea pentru confidentialitate a determinat compania sa includa o Notificare de confidentialitate in pachetul de actualizare. Termenii de utilizare si notificarea vor insoti actualizarea OTN, iar Samsung afirma ca afisarea continutului promotional va tine cont de setarile si preferintele utilizatorilor. Prin aceste masuri, compania pune accent pe transparenta procesului de testare si pe oferirea de optiuni pentru consumatori, inclusiv controlul asupra aparitiei reclamelor.

Initiativa face parte, potrivit declaratiilor Samsung, dintr-o strategie mai ampla de integrare a ecranelor in electrocasnice si de extindere a functionalitatilor disponibile. Samsung spune ca va monitoriza pilotul, ca va analiza feedbackul utilizatorilor si ca va adapta programul in functie de concluziile obtinute si de preferintele exprimate.

Compania mai subliniaza ca intentia nu este sa transforme frigiderul intr-un spatiu publicitar intruziv, ci sa experimenteze modalitati prin care tehnologia conectata aduce avantaje practice in gospodarie. Samsung spune ca succesul pilotului va fi evaluat pe baza feedbackului utilizatorilor si a masuratorilor privind utilitatea zilnica, iar deciziile viitoare vor tine cont de aceste concluzii.

This post was last modified on sept. 18, 2025, 1:25 PM 13:25

Disqus Comments Loading...