BANCA Transilvania, grupul financiar cu peste 4 milioane de clienti care folosesc serviciile sale in Romania in fiecare zi avertizeaza si indeamna clientii sa transforme verificarea tranzactiilor intr-un obicei zilnic, pentru a se asigura de faptul ca banii lor sunt in siguranta.
BANCA Transilvania spune ca, fie ca ai platit la magazin, ai efectuat o tranzactie online sau vrei pur si simplu sa stii ce se intampla in contul tau, un check rapid te poate proteja de surprize neplacute si te ajuta sa iti gestionezi mai bine bugetul. Verificarea regulata nu este doar o masura de precautie, ci si un instrument simplu de echilibrare financiara a vietii cotidiene.
BANCA Transilvania pune la dispozitie mai multe canale prin care clientii pot urmari instant platile si incasarile. Pentru persoanele fizice, aplicatia BT Pay ofera acces imediat la istoricul cardurilor si al conturilor, indiferent de valuta. Un simplu swipe prin sectiunea Carduri sau Conturi/Istoric tranzactii iti arata platile actualizate instant, astfel incat poti observa orice operatie neobisnuita in timp real.
Antreprenorii beneficiaza de aceeasi transparenta prin BT Go, unde in sectiunea Produse, la Conturile mele sau Cardurile mele, utilizatorii gasesc meniul Tranzactii si pot aplica filtre care scurteaza timpul de cautare.
BANCA Transilvania Lanseaza un Apel de Ultima Ora Vizand Clientii din Toata Romania
Clientii care prefera asistenta telefonica sau interfata de self-banking pot folosi BT Visual Help. Prin apel la 0264 308 000 sau accesand linkul primit prin SMS, utilizatorii pot obtine informatii despre solduri, incasari si tranzactii; apoi aleg contul pentru a vedea tranzactiile din ultimele zece zile, inclusiv sumele blocate care inca nu s-au decontat.
BANCA Transilvania spune ca serviciile puse la dispozitie, includ si optiunea de SMS Alert, care transmite notificari de fiecare data cand se efectueaza plati cu cardul sau cand intra si ies bani din cont, atat in tara, cat si in strainatate.
Daca observi tranzactii dublate sau operatii pe care nu le recunosti, BANCA Transilvania pune la dispozitia clientilor un call center disponibil non-stop. Anunta detaliile la 0264 308 028 sau prin e-mail la contact@btrl.ro
si colegii vor incepe verificarea imediat. Aceasta linie de comunicare 24/7 este esentiala pentru rezolvarea rapida a problemelor si pentru blocarea eventualelor tentative de frauda, spun reprezentantii bancii.
Importanta verificarii regulate a tranzactiilor rezida in cateva beneficii clare. In primul rand, siguranta banilor este sporita, deoarece identificarea rapida a unei plati neautorizate reduce riscul pierderii de fonduri. In al doilea rand, corectitudinea platii devine usor de verificat, erorile comerciantilor sau platile duplicate pot fi sesizate si corectate prompt. In al treilea rand, monitorizarea cheltuielilor ofera o imagine limpede asupra destinatiei banilor, de la cumparaturi la abonamente recurente — si permite o planificare financiara mai eficienta.
BT Go ofera filtre de cautare care te ajuta sa gasesti rapid plata, tranzactiile in asteptare fiind vizibile, iar aplicatiile permit vizualizarea istoricului. SMS Alert te notifica si pentru operatiuni in strainatate, astfel sa fii informat indiferent unde se efectueaza plata. BANCA Transilvania recomanda transformarea acestei rutine intr-un obicei: un swipe pe zi sau verificari periodice pot tine surprizele departe si iti pot oferi control mai bun asupra finantelor personale.
This post was last modified on sept. 19, 2025, 11:16 AM 11:16