ELECTRICA a anuntat astazi, prin subsidiara DEER, ca a atins un reper semnificativ, patru milioane de utilizatori beneficiaza de energia distribuita de Distribuție Energie Electrică Romania in cele 18 judete in care compania activeaza. Compania se prezinta ca fiind cel mai mare operator de distributie din Romania si subliniaza ca aceasta cifra intareste angajamentul de a continua investitiile masive in modernizarea si digitalizarea infrastructurii.
Reprezentantii ELECTRICA spun ca prioritatea imediata ramane asigurarea unui serviciu de distributie la cele mai inalte standarde de calitate si siguranta. Modernizarea retelei este prezentata nu doar ca o necesitate tehnica, ci si ca un demers orientat spre utilizator: digitalizarea va permite, potrivit comunicatului, operatiuni mai eficiente, interventii mai rapide si o comunicare mai buna cu consumatorii.
In mesajul transmis public, ELECTRICA evidentiaza viziunea pentru viitor: o retea digitala, inteligenta si mai aproape de oameni. Acest concept sugereaza implementarea unor solutii tehnologice care sa optimizeze managementul fluxului de energie si sa creasca rezilienta infrastructurii, desi anuntul nu ofera detalii tehnice sau termene concrete pentru proiectele planificate.
Faptul ca operatiunile se desfasoara in 18 judete plaseaza responsabilitatea companiei la scara regionala, iar extinderea bazei de utilizatori este pusa in direct legamant cu necesitatea consolidarii investitiilor. ELECTRICA transmite ca rezultatele obtinute reprezinta si un impuls pentru accelerarea programelor de digitalizare, cu scopul declarat de a aduce reteaua „mai aproape de oameni”.
Anuntul marcheaza, astfel, o etapa in evolutia operatorului de distributie si readuce in prim plan tema investitiilor in infrastructura energetica si in transformarea digitala a retelelor. Prin atingerea pragului de patru milioane de utilizatori, ELECTRICA confirma pozitia sa pe piata si isi reafirma intentia de a continua eforturile pentru imbunatatirea serviciilor oferite clientilor.
In comunicat, ELECTRICA subliniaza importanta dialogului cu comunitatile locale si cu utilizatorii, mentionand ca modernizarea nu este doar un proces tehnic, ci si unul social, menit sa imbunatateasca experienta consumatorului. Compania spune ca va continua sa urmareasca standarde ridicate de siguranta si calitate, iar progresul in digitalizare va fi monitorizat pentru a asigura beneficii palpabile pentru toti cei patru milioane de utilizatori. concret.
This post was last modified on sept. 22, 2025, 2:12 PM 14:12