X

Microsoft Anunta Schimbarile pentru XBOX Cloud Gaming Incepand din 2025

Microsoft a confirmat ca Xbox Cloud Gaming a iesit din versiunea beta in aceasta saptamana si a detaliat parametrii tehnici disponibili pentru abonati, semnaland o noua etapa a platformei de jocuri in cloud.

Microsoft afirma ca membrii Game Pass Ultimate pot transmite acum anumite jocuri la rezolutie de 1440p, cu rate de biti de pana la 30 Mbps. Pentru restul titlurilor redate la 1080p, abonatii Ultimate beneficiaza de pana la 20 Mbps. In acelasi timp, abonatii planurilor Premium si Essential au acces la streaming la 1080p, cu o rata de biti de 12 Mbps, configuratie gandita sa asigure stabilitate si o latime de banda predictibila pentru cat mai multi utilizatori.

Mesajul central al Microsoft ramane consecvent: extinderea accesului si reducerea barierelor de intrare pentru gamingul in cloud. Compania a precizat recent ca vrea sa faca Xbox Cloud Gaming mai accesibil, atat prin noi regiuni, cat si prin noi modalitati de a ajunge la serviciu.

Aceasta directie a fost subliniata clar de Jason Ronald, vicepresedinte Microsoft pentru generatia urmatoare, care a explicat intr-un podcast Xbox din august ca obiectivul este sa fie “mult mai accesibil si mai la indemana jucatorilor”, fie prin extindere geografica, fie prin cai noi de acces la cloudul Xbox.

Semnalele privind democratizarea serviciului nu sunt noi. Tim Stuart, directorul financiar al Microsoft Gaming, a sugerat in urma cu aproape doi ani existenta unei piste pentru o versiune mai prietenoasa cu publicul larg a Xbox Cloud Gaming.

Aceste indicii au pregatit terenul pentru masurile anuntate in prezent si arata ca Microsoft urmareste pe termen lung sa largeasca baza de utilizatori, pastrand in acelasi timp niveluri de calitate adaptate diferitelor tipuri de abonamente.

Prin iesirea din beta si prin clarificarea setarilor de streaming pe niveluri de abonament, Microsoft transmite ca infrastructura serviciului a ajuns la un prag de maturitate. Compania mizeaza pe o combinatie de performanta tehnica si disponibilitate extinsa pentru a transforma Xbox Cloud Gaming intr-un produs de masa, coerent cu strategia sa mai larga de a aduce jocurile mai aproape de cat mai multi jucatori.

This post was last modified on oct. 3, 2025, 8:18 PM 20:18

Aceasta pagina web foloseşte cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare si a asigura functionalitati aditionale! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Despre Cookies.