Kaufland marcheaza aniversarea printr o initiativa care readuce in prim plan un fenomen cultural global, Strumfii. Creati in 1958 si iubiti de generatii, Strumfii au devenit o imagine emblematica pentru milioane de familii, trecand din desene animate si din filmele de lung metraj in universul jucariilor colectionabile.
Kaufland spune si ca, in 2025 cei 20 de prieteni buni, printre care Istetul, Papa Strumf, Glumetul si Strumfita, sosesc la Kaufland intr o colectie speciala, fiecare personaj reprezentand un an plin de personalitate si fapte bune. Kaufland le propune clientilor o intalnire prietenoasa cu eroii albastri.
Kaufland precizeaza ca, intre 3 Septembrie si 28 Octombrie, figurinele pot fi adaugate in colectie direct din magazine. Mecanismul este simplu si transparent: la fiecare 100 de lei cheltuiti, un Strumf se alatura cumparatorului, cu ajutorul altui prieten albastru, Kaufland Card.
Kaufland subliniaza ca Strumfii si au facut amici si in randul produselor din retea, astfel incat gasca de prieteni se poate mari mai repede. Clientii sunt invitati sa ii caute la raft pe sustinatorii Strumfilor si sa isi completeze colectia urmarind marcajele dedicate.
Kaufland: Hotararea pentru Romani, ce da GRATUIT dupa Cumparaturi din Magazine
Regulile de participare sunt prezentate explicit de Kaufland. La stabilirea valorii totale a cosului pentru acordarea Strumfilor nu este inclusa contravaloarea achitata pentru garantia ambalajelor SGR. Nu intra in calcul produsele din tutun, produsele conexe, dispozitivele si accesoriile de utilizare, reincarcare sau incalzire a acestora.
Sunt excluse si formulele de lapte pentru copii sub un an, precum si hrana pentru bebelusi pana la sase luni. In acest fel, criteriile de eligibilitate sunt clare, iar clientii isi pot planifica achizitiile tinand cont de aceste exceptii.
Mesajul Kaufland mizeaza pe forta nostalgiei si pe atractia unei lumi familiale. Colectia speciala propune o experienta de joc si colectionare cu accent pe optimism si pe ideea de a face fapte bune, fiecare personaj marcand un an cu personalitate. Retailerul vorbeste despre o legatura fireasca intre vizita la cumparaturi si bucuria reintalnirii cu eroii albastri.
Invitatia companiei este directa si tine loc de concluzie: vino la cumparaturi la Kaufland intre 3 Septembrie si 28 Octombrie, foloseste Kaufland Card si lasa te insotit de Strumfii in drumul tau spre casa. Cu reguli clare si cu sprijinul produselor sustinatoare, colectia promite sa transforme aniversarea Kaufland intr un motiv de joaca pentru toata familia.
Kaufland isi pozitioneaza astfel aniversarea ca pe o sarbatoare deschisa, in care fiecare bon de 100 de lei poate aduce un nou prieten albastru in colectie. pentru toti.
This post was last modified on oct. 9, 2025, 11:04 AM 11:04