- BLACK FRIDAY 2025 aduce reduceri de pana la 80% pe Trendyol, intre 31 octombrie – 11 noiembrie.
- A doua runda: 25 noiembrie – 2 decembrie, sincron cu BLACK FRIDAY 2025 la nivel international.
- Peste 4.000 de comercianti romani activi pe platforma.
- Prima editie care include pe larg branduri si parteneri locali.
- 9.000+ influenceri, plus ambasadorii Trendyol: Theo Rose, Gina Pistol si Smiley.
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 a inceput in Romania pe marele marketplace online international de top, pe 31 octombrie, cu reduceri de pana la 80% la aproape toate produsele disponibile pe platforma, inclusiv ofertele a peste 4.000 de comercianti locali.
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 in prima etapa se desfasoara pana pe 11 noiembrie si acopera toate categoriile majore, moda, frumusete, casa, hobby, electronice, produse pentru copii, supermarket si altele. Apoi, Trendyol revine cu un al doilea val, sincronizat cu BLACK FRIDAY 2025-ul international, intre 25 noiembrie si 2 decembrie, pentru si mai multe oportunitati de shopping.
Cea mai ampla campanie Trendyol BLACK FRIDAY 2025 dupa Turcia, cu focus pe branduri locale
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 la al doilea an in Romania si prima editie care include pe larg comercianti si branduri locale romanesti. Dupa succesul de anul trecut, compania a demarat integrarea partenerilor autohtoni, iar in prezent peste 4.000 de comercianti romani sunt activi pe platforma si participa la evenimentul din acest an.
Trendyol subliniaza ca aceasta este cea mai ampla campanie a sa din toate pietele internationale in 2025, dupa Turcia, tara de origine.
Promisiunea Trendyol pentru consumatorii din Romania
„Romania este una dintre pietele noastre prioritare in Europa, iar campania de Black Friday din acest an reflecta inca o data angajamentul nostru de a investi local si de a oferi consumatorilor o experienta de cumparaturi completa si sigura. Este o perioada-cheie pentru retailul online, iar obiectivul nostru este sa oferim oferte atractive, livrari rapide si servicii la cele mai inalte standarde”
, a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.Influenceri, ambasadori si recomandari dedicate de Black Friday
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 va fi sustinuta de o initiativa de comunicare ampla, care implica peste 9.000 de influenceri locali. In plus, ambasadorii Trendyol, Theo Rose, Gina Pistol si Smiley, vor avea sectiuni dedicate cu recomandari de produse pentru Black Friday, facilitand descoperirea rapida a ofertelor potrivite pentru stilul si nevoile fiecarui consumator.
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 le va oferi romanilor posibilitatea de a gasi branduri populare precum Tommy Hilfiger, Nike, Guess, Adidas, UGG, U.S. Polo Assn., Philips, Stanley, Lego, Gerovital si Raspundel Istetel, alaturi de numeroase marci locale si internationale indragite de publicul din Romania.
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 cu asistenta extinsa pentru clienti
Trendyol BLACK FRIDAY 2025 incepe cu un numar marit cu 45% a agentilor din departamentul de suport clienti. Astfel, utilizatorii beneficiaza de asistenta rapida si clara, de la plasarea comenzilor pana la livrare.
Trendyol intra puternic in sezonul reducerilor, aducand in Romania cea mai ampla campanie internationala a sa din 2025 (dupa Turcia), cu discounturi de pana la 80%, doua runde de oferte si sustinere masiva din partea creatorilor locali.
Dacă vrei sa profiti la maximum, intra pe Trendyol inca din 31 octombrie si pregateste-ti wishlistul pentru al doilea val BLACK FRIDAY 2025 din 25 noiembrie, stocurile bune dispar primele, iar preturile mari se vad cel mai bine cand le prinzi la timp.