X

BANCA Transilvania Anunta un Varf Istoric, Anuntul cu care a Surprins Romanii


  • 30.000 de aplicatii in 24 de ore prin campania Bank Friday a BANCA Transilvania.
  • Solicitari de pana la patru ori peste media anului pentru produsele Grupului BANCA Transilvania.
  • Oferte integrate multi-brand si parteneriate extinse, coordonate de BANCA Transilvania.

BANCA Transilvania, unul dintre grupurile financiare cele mai mari din Romania, spune ca Bank Friday din 7 noiembrie a adus un varf istoric de aplicatii, deoarece 30.000 de persoane au aplicat online intr-o singura zi.

BANCA Transilvania spune inclusiv ca pentru majoritatea produselor din grupul bancar, solicitarile au fost de pana la patru ori peste media acestui an, confirmand ca modelul e-commerce adoptat de banca functioneaza la scara mare.

Ce au gasit clientii in oferta BANCA Transilvania

BANCA Transilvania a structurat campania prin discounturi si facilitati in banking, leasing si investitii, dedicate persoanelor fizice si companiilor. In paralel, BANCA Transilvania a conectat oferte pentru autovehicule, asigurari si bilete UNTOLD, pastrand fluxul online unitar.

Ecosistemul multi-brand coordonat de BANCA Transilvania

Platforma multi-brand construita de BANCA Transilvania a reunit Toyota, Untold, Groupama, Metropolitan, Regnet, FGO, Namirial, Gomag, Emiral si Hosterion, alaturi de marcile din Grup. Prin aceasta arhitectura, BANCA Transilvania a oferit utilizatorilor o experienta coerenta si accesibila, cu accent pe personalizare si rapiditate.

De ce modelul propus prinde

Conceptul de Black Friday in banking a fost adus in 2014 de BANCA Transilvania, iar evolutia din 2025 arata maturizarea obiceiurilor digitale. De atunci, BANCA Transilvania a urmarit integrarea fireasca a serviciilor financiare in stilul de viata online al clientilor.

Rezultatele din aceasta editie confirma ca BANCA Transilvania poate scala cererea prin tehnologii si procese simplificate. In acelasi timp, BANCA Transilvania valideaza utilitatea parteneriatelor trans-sectoriale, cu beneficii vizibile pentru consumatori si firme.

Cu Bank Friday, BANCA Transilvania ridica standardul pentru shopping bancar online si consolideaza un ecosistem in care ofertele relevante sunt livrate rapid si integrat.

Disqus Comments Loading...