X

CEC Bank Informează Clienții cu o Alertă de Ultimă Oră Emisă în România

CEC Bank, grupul financiar cu un numar impresionant de clienți în toată România, a anunțat în mod oficial clienții din întreaga țară în legătură cu faptul că se pot confrunta cu o problemă foarte serioasă dacă nu sunt atenți în momentul în care primesc solicitări pentru furnizarea de date personale online.

CEC Bank a publicat chiar pe website-ul său această alertă, spunându-le clienților că noi metode de fraudare online au apărut recent și vizează folosirea identității unor instituții naționale sau internaționale pentru a păcăli oamenii să trimită bani, chiar dacă nu știu exact unde ajung ei.

Aceste tipuri de alerte nu sunt tocmai noi, ele fiind publicate în mod constant în ultimii 5 ani de zile de către băncile din România, dar și de către alte tipuri de companii sau instituții oficiale, iar asta pentru că numărul fraudatorilor a crescut în mod exponențial în perioada pandemiei de Coronavirus.

CEC Bank emite avertizările de acest gen și pentru că, dacă ajungem în situația de a avea banii furați prin fraude de acest gen, recuperarea sumelor dispărute devine cam imposibilă, așa că ni se recomandă să fim foarte prudenți și să evităm să ajungem în situații de acest gen.

Fii atent la solicitările prin care ți se cere să depui sau să transferi bani în anumite conturi, mai ales dacă acestea par să vină din partea unor instituții precum Interpol!

Nu da curs solicitărilor telefonice primite de la numere necunoscute și verifică întotdeauna adresele de email sau site-urile – acestea trebuie să conțină domeniile oficiale ale băncii.

Reține: CEC Bank nu îți va cere niciodată, prin email sau telefon, date de conectare, coduri de resetare a accesului ori informații personale și/sau bancare. Dacă ai primit o astfel de solicitare, contactează banca.

Aceasta pagina web foloseşte cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare si a asigura functionalitati aditionale! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Despre Cookies.