X

Orange Confirma Incidente care au Afectat Multiple Servicii in Romania

Orange, cel mai mare grup de telecomunicatii din toata Romania, aduce in imediata atentie a tuturor clientilor din Romania faptul ca in cursul noptii trecute, pana la ora 04:00, a avut o serie de probleme care au afectat multiple servicii de care beneficiaza oamenii.

Orange spune ca folosirea internetului in roaming, utilizarea numerelor scurte, accesare My Orange, a website-ului, dar si a YOXO, au avut probleme timp de multiple ore in cursul noptii trecute, reluarea functionarii normale fiind facuta treptat, pentru fiecare tip de serviciu in parte.

Orange a oferit informatiile de mai jos in mod treptat pentru clientii din toata Romania, insa avand in vedere ora la care s-au derulat incidentele, probabil ca nu foarte multa lume a fost afectata serios de ceea ce s-a intamplat, iar acum totul ar trebui sa functioneze in parametri normali.


UPDATE FINAL: Toate serviciile și aplicațiile afectate de incidentul din noaptea dinspre 9 spre 10 decembrie au devenit din nou funcționale în jurul orei 4:00, inclusiv aplicațiile My Orange și YOXO. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că echipele noastre continuă să monitorizeze toate sistemele.

UPDATE: Site-ul orange.ro și serviciile de date în roaming SEE sunt din nou funcționale. Aplicațiile afectate încep să fie și ele restaurate. Ne cerem scuze față de toți clienții afectați, vă mulțumim pentru răbdare și vă asigurăm că lucrăm pentru remedierea completă a situației.

În acest moment, o parte din clienții noștri pot întâmpina dificultăți în conectarea la serviciul de date în roaming, în utilizarea numerelor scurte și în accesarea My Orange, orange.ro și YOXO. Echipa noastră tehnică lucrează la remedierea situației. Revenim în cel mai scurt timp cu detalii și vă mulțumim pentru înțelegere.

Aceasta pagina web foloseşte cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare si a asigura functionalitati aditionale! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Despre Cookies.