BANCA Transilvania intra in perioada sarbatorilor de iarna cu un program special, gandit sa tina pasul cu zilele libere, cu aglomeratia specifica finalului de an si cu ritmul diferit din centrele comerciale. Pentru clienti, informatia esentiala este simpla, in anumite zile agentiile au program redus, in altele sunt inchise, iar in intervalele de varf raman deschise doar unitatile din mall-uri, intr-un orar clar.
BANCA Transilvania anunta ca pe 24 decembrie unitatile vor fi deschise pana la ora 16:00, iar pe 25 decembrie toate agentiile sunt inchise, zi rezervata sarbatorii de Craciun. Urmeaza apoi un bloc de zile cu acces limitat la reteaua fizica, intre 26 si 28 decembrie vor functiona doar unitatile din centrele comerciale, in intervalul 12:00–18:00, ceea ce transforma mall-urile in principalul punct de contact pentru cei care au nevoie de interactiune la ghiseu.
Pentru finalul de an, BANCA Transilvania revine la normal in 29–30 decembrie, cu program obisnuit in toate unitatile. Pe 31 decembrie, programul se scurteaza din nou, iar clientii sunt asteptati pana la ora 16:00. In prima zi a anului, 1 ianuarie, toate agentiile raman inchise, in linie cu startul de an si cu calendarul sarbatorilor.
BANCA Transilvania a Publicat Hotararea Importanta Privind Craciunul 2025 si Anul Nou 2026
In primele zile din ianuarie, BANCA Transilvania continua cu acelasi model, intre 2 si 4 ianuarie sunt deschise doar unitatile din centrele comerciale, 12:00–18:00, apoi pe 5 ianuarie banca revine la program normal. In 6–7 ianuarie, accesul la unitati se muta din nou in mall-uri, 12:00–18:00, iar programul poate varia in functie de orarul centrelor comerciale, motiv pentru care banca recomanda verificarea inaintea unei vizite.
BANCA Transilvania puncteaza si un detaliu operational important pentru 26 decembrie 2025, 2 ianuarie si 6–7 ianuarie 2026, este disponibila gama de operatiuni, cu exceptia depunerilor si retragerilor de numerar, transferurilor si schimburilor valutare, constituirilor si desfiintarilor de depozite, precum si a gestiunii popririlor si conturilor poprite. Pentru economisirea timpului, BANCA Transilvania recomanda programarea online, care ofera prioritate si respectarea intervalului ales.
Alternativa rapida ramane infrastructura de autoservire si canalele digitale. BANCA Transilvania aminteste de bancomatele BT Express Plus pentru verificare sold, depuneri si retrageri de numerar, schimb valutar, activare card si administrare PIN, dar si de solutiile pentru banking la distanta: BT Pay, BT Go, BT Pay Web, BT Visual Help si Raul pentru conturile de firma, direct pe WhatsApp. Pentru sprijin, este disponibil Call Center la 0264 308 028.
BANCA Transilvania traseaza un calendar clar pentru sarbatori, iar diferenta o face planificarea, verificarea programului, programarea online si folosirea canalelor digitale pot evita drumurile inutile si intarzierile in zilele cu acces limitat.