X

iHandstick revolutioneaza gaming-ul pe iPhone?

Cand au developat iPhone/iPod Touch-ul, cei de la Apple in mod sigur nu s-au gandit ca aproape 3 ani mai tarziu creatia lor va ajunge sa rivalizeze cu Playstation-ul la titlul de cea mai buna solutie pentru gaming-ul mobil. Este bine stiut faptul ca jocurile sunt una dintre cele mai mari atractii pentru utilizatorii de iPhone, firmele creatoare de aplicatii stiu asta si incearca sa-si maximizeze profiturile aducand pe terminalele mobile unele dintre cele mai de succes jocuri de pe PC ori console. Totul bine si frumos pana ajungi la partea practica, nu e chiar atat de usor sa joci ceva utilizand touchscreen-ul telefonului(si aici nu ma refer doar la iPhone, e valabil pentru orice telefon cu touchscreen), in special FPS-urile care necesita o anumita dexteritate si viteza de reactie care, sa fim seriosi, nu le poti avea/stapani prea bine jucandu-te pe un telefon.

Pentru a rezolva aceasta problema, cativa baieti au pus bazele unui accesoriu pentru iPhone menit sa usureze metoda de interactiune cu telefonul in timpul jocului si au creeat iHandStick

, care simplu spus e format dintr-un mulaj al partii din spate a unui controller pentru console, in care vine montat telefonul. In teorie suna oarecum bine, insa in practica e un esec colosal. De ce? Pentru ca in afara de a-ti adauga 2 manere care te ajuta oarecum cand tii telefonul, interactiunea se realizeaza tot pe ecranul telefonului. Daca ar fi avut un sistem de control extern, ar fi fost ideal, practic ar fi trasnformat iPhone-ul intr-un Playstation Portable, dar nu ne-am ales decat cu jumatate de idee, asa ca raspunsul la intrebarea din titlu este NU, iHandstick este doar o noua deziluzie.

Pana la lansarea lui iControlPad care va revolutiona intr-adevar gaming-ul pe iPhone mai avem de asteptat, baietii lucreaza de ceva timp la el si vad ca nu se grabesc sa termine, dar si cand o vor face va fi ceva. Mai jos aveti un video cu iControlPad, e putin cam mare si inestetic, dar cine-l vede cand il tii in palme nu?

This post was last modified on dec. 14, 2009, 3:54 PM 15:54

Disqus Comments Loading...