X

Telekom PIERDE in Continuare MULTI CLIENTI in T2 2018

Telekom a anuntat in cursul zilei de ieri rezultatele financiare pentru T2 2018, operatorul de telefonie mobila inregistrand venituri consistente pentru aceasta perioada, desi a pierdut un numar destul de mare de clienti. Mai exact in T2 2018 Telekom a inregistrat incasari de 237.8 milioane de euro in Romania, veniturile fiind foarte bune desi numarul de clienti a scazut, semn ca operatorul a reusit sa obtina bani buni de pe urma celor care au ramas in retea.

Telekom a avut pentru serviciile de televiziune o baza de clienti care este cu 21% mai mare decat cea din T2 2017, insa fata de T1 2018 aceasta a scazut cu 0.5%, deci 2018 e un an in care s-a mers pe scadere in acest segment. In ceea ce priveste serviciile de internet fix vorbim despre o scadere de 2% a bazei de clienti, o scadere de 1% fiind inregistrata si pentru baza de clienti ai serviciilor de telefonie fixa, incasarile aici scazand cu 21%.

Telekom PIERDE in Continuare MULTI CLIENTI in T2 2018

Telekom a pierdut si 3.4% din baza de clienti ai serviciilor mobile, ajungand la 4.7 milioane de utilizatori la finalul lunii iunie, insa operatorul spune ca asta se datoreaza in principal eliminarii cartelelor SIM inactive. n momentul de fata 35% dintre clientii Telekom au abonamente, iar 65% au cartele preplatite, procentul fiind cu mult diferit fata de ceea ce se inregistreaza la Orange, sau Vodafone, dar totul variaza in functie de serviciile oferite de fiecare in parte.

Telekom tot pierde clienti ai serviciilor mobile de cateva trimestre fiscale incoace, nemaifiind pe crestere de ceva timp, iar aici problema cea mai mare sta la calitatea serviciilor pe care le ofera pentru clienti. Din pacate, cei de la Telekom nu prea reusesc sa gaseasca o “reteta a succesului” pentru a putea creste numarul de clienti in acest segment, Digi Mobil fiind principalul operator care a profitat de exodul de clienti ai celor de la Telekom.

“Telekom Romania anunță rezultatele financiare pentru T2 2018

Grupul de companii Telekom Romania

  • Venituri consolidate de 237,8 milioane de euro pentru T2 2018;
  • EBITDA ajustată de 37,3 milioane de euro pentru T2 2018;
  • 000 clienţi ai ofertelor convergente, în creştere cu 40% faţă de perioada similară a anului trecut.

Grupul Telekom Romania anunță principalii indicatori de performanță pentru al doilea trimestru din 2018, încheiat la 30 iunie 2018, conform datelor publicate astăzi de către OTE Group.

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în T2 2018 au fost de 237,8 milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro.

Veniturile din servicii mobile au crescut cu 3.1% în T2 2018, până la 82.4 milioane euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil. Creşterea veniturilor din serviciile mobile, atât din serviciile mobile tradiţionale, cât şi din pachetele convergente fix-mobil, reflectă succesul ofertelor #netliberare lansate recent, care au adus pe piaţă acces la internet mobil la preţuri avantajoase şi oferte competitive de servicii mobile.

Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30.1% în T2 2018.

Segmentul clienților de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0.5%, în T2 2018, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8.1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creștere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În T2 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienți broadband (fix și mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de T2 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21.1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La 30 iunie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienți. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.”

This post was last modified on aug. 10, 2018, 2:09 PM 14:09

Disqus Comments Loading...